28 Mayıs 2011 Cumartesi

YALANCI İŞKEMBE ÇORBASI


GEREKLİ OLANLAR:

  • 1 Paket  tavuk göğsü veya baget
  • 1 kase yoğurt
  • 4 yemek kaşığı un
  • 2 diş sarımsak
  • 2 yemek kaşığı tereyağı
  • Tuz,kara biber kırmızı biber
HAZIRLANIŞI:
  •  Öce tavuk etlerimizi temizce yıkayıp ,tencereye koyalım etlerin üzerini dört parmak geçene kadar su ve tuz koyup haşlayalım.
  • bir kase yoğurdun içine unu, ezilmiş sarımsağı koyup iyice çırpalım.
  • haşlanan etleri bir kaba alıp minik minik elimizle didelim
  • çorbamızı yapacağımız tencereye haşlama suyunu koyalım ,parçaladığımız etleri de ekleyelim bir taşım kaynatalım 
  • kaynayınca ,yoğurt terbiyemizi boşaltıp tekrar kaynayana kadar sürekli karıştıralım.5dk pişirip ocağı kapatalım
  • yağ tavamıza iki kaşık yağı koyup eritelim ,baharatlarıda katıp çorbamızın üzerine gezdirelim

15 yorum:

yeşim dedi ki...

en sevdiğim çorbalardandır.ellerine sağlık canım.sizlere şifa olsun.güzel birpazar günü diliyorum.sevgilerimle.

mutfagabuyrun dedi ki...

canım insallah düzelmiştir sorun.yorumum gelirse düzeldiğini anlayacam.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Fatmacım bende bayılırım bu harika çorbaya ellerine sağlık sevgiler.

Unknown dedi ki...

çorba harika olmuş.buzlukta hazır haşlanıp didilmiş tavuk etim var, tam bu çorbaya göre yarın yapacağım,canım çekti vallahi sıcak sıcak.ellerine sağlık.sevgiler.

Narince dedi ki...

İşkembe taklidi yapan tavuk hıı?

Unknown dedi ki...

Ohhh sonunda sana yorum yazabiliyorum.Defalarca geldim ama olmamıştı.
Birçok arkadaşa yazamıyorum yaa :((

Yalancısınıda gerçeğinide çok severim.

Ellerine sağlık canım
Sevgiler.

Cafe Pepela dedi ki...

Ruha şifa, mideye cila!
Sıcacık bir çorbaya her zaman varım ben :)
Ellerinize / gönlünüze sağlık.
Afiyet olsun sizlere.

Kalbi sevgilerimle

marifet ellerimizde dedi ki...

canım ellerıne saglık ben hıc yapmadım bu corbadan:)

Unknown dedi ki...

olsada yesem.ellerine saglık.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Misler gibi görünüyor, mımm. Ellerine sağlık canım.

Benden Sofralarınıza dedi ki...

Çorba çok leziz görünüyor ellerine sağlık.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Okurken canım çekti,sarımsaklı mımmm nefis nefis.Çorbalar bizim evin vazgeçilmezidir.
Sevgilerimle..

sarımutfak-hande dedi ki...

bende yaptım bunu ailecek sevdik ellerine sağlık çok güzel olmuş canım

yedirenk dedi ki...

ablacım çorban nefis görünüyor,mutlaka denemeliyim...

Gülcan dedi ki...

rahmetli dedm sayesinde işkembe çorbasını çok sevdim. eminimki yalancısıda çok güzeldir ellerinize sağlık.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...