1 Mayıs 2011 Pazar

TAZE BEZELYE YEMEĞİ



Merhaba  diyorum selamlar gönderiyorum buradan tüm dostlara .Bende  bezelyeler çıkmışken taze taze yapayım dedim, gerçekten de taze sebzelerin birde mevsimindeyse lezzeti başka oluyor. Arkadaşlar yapacak olan herkese afiyetle .
MALZEMELER:
1 kg iç bezelye
1 iri boy soğan  küp doğranmış
1 veya 2 domates
2 orta boy patates
1 büyük havuç
500 g kuşbaşı et
3 yemek kaşığı tere yağ
2 yemek kaşığı domates salçası
tuz  ,karabiber,kırmızı biber
YAPILIŞI:
Önce etimizi pişirelim suyunu çekince yağı katıp soğanları küp doğrayıp,etle beraber kavuralım.hafif pembeleşince patates ,havuç ve domatesleride küp doğrayıp içine katalım bezelye ve salçayı da ilave edip kısık ateşte kendi suyuyla kavuralım  arada bir karıştıralım hafif pişmeye başayınca tuz baharat ve 1/5su bardağı kaynar suyu ilave edelim 10,15dk pişirip ocağı kapatalım .

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık bayılırım bezelye yemeğine sevgiler.

Narince dedi ki...

Oh oh pek güzel, dün pazarcı benim bezelyeyi koymamış poşete, iyi mi?

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

DERYAcım teşkkür ediyorum canım
NARİN cem hay ALLAH o pazarcının kafasına bezelye poşeti düşsün emi

mutfagabuyrun dedi ki...

en sevdiğim yemeklerden.harika olmuş canım.yanındada pilav süper olur.ellerine sağlık.öpüyorum.

Adsız dedi ki...

bende çok severim bezelyeyi ellerine sağlık canım :)

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Bezelye yemegin istah kabartiyor ellerine saglik canim.Cok da severim,pazarlarda bitmeden yetisirim insallah.
Sevgilerimle...

çeşnici Handan dedi ki...

Bayılırım bezelyeye ne de güzel olmuş ellerine sağlık canım.

Ülkü dedi ki...

Eline sağlık ablam bizede gelde yapıver :)))

Unknown dedi ki...

Bezelyeyi çok severim.Nefiss görünüyor canım.
Tam benlik olmuş.Bol etli süperrr.
Ellerine sağlık.
Öpüyorum.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

seslerini duymadığım yüzlerini görmediğim ama beni takip eden olddostların hepsine yürekten teşekkürlerimi bildiriyorum

çiçekçi dedi ki...

Merhaba elinize ve emeginize sağlık çok güzel görünüyor.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...