12 Ağustos 2011 Cuma

MUHALLEBİLİ KADAYIF TATLISI


GEREKLİ OLANLAR::

  • 1lt süt
  • 3 t kahve fincanı şeker
  • 3t kahve fincanı un
  • 1 paket kremşanti
  • isteğe bağlı olarak ya bir paket vanilya yada 3,4 tane damla sakızı
  • 250gr iyice ufalanmış teflon tavada kavrulmuş tel kadayıf
HAZIRLANIŞI:
  • Tencereye sütü. unu,şekeri (vanilya veya damla sakızınıda) ilave edip.karıştırarak kaynatalım.2,3 dk kaynadıktan sonra ocaktan alıp iyice soğumasını bekleyelim
  • soğuduktan sonra kremşantisini katıp mikserle çırpalım
  • tepsiye önce kavrulmuş kadayıfın yarısından serelim
  • bütün muhallebiyi ortaya yayıp en üstünede kalan kadayıfları serpelim 
  • 3,4 saat buzdolabında bekletip servis edelim

26 yorum:

pembe kekik dedi ki...

O nasıl güzel bir görüntü.Tok karnıma bile canım istedi.İyi ki gündüz görmemişim bunu.Ellerine sağlık.Nefis görünüyor:)

mutfagabuyrun dedi ki...

çok sevdiğim tatlılardan biri.nefis görünüyor canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Süper görünüyor.
İnsanın uzanıp parmaklayası geliyor.
Ellerine sağlık canım..

Swotpisces dedi ki...

sevdiğim tatlılardan, çok hoş görsellik, elinize sağlık. (:

Gülcan dedi ki...

ÇOK MERAK EDİYORUM HİÇ YAPMADIM OLMAZ DİYE KORKUYORUM ELLERİNİZE SAĞLIK.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çok severiim:) Ama yememeye çalışıyorum böyle şeyleri:( Sen yap ben seyredeyim... Ellerine sağlık, nefis görünüyor.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Çok severim bu tatlıyı. Ellerine sağlık canım..

Mutfak Dili dedi ki...

Elinize saglık. Bayılırım bu tatlıya. Muhallebisi çok peynir gibi katı olmuş. Harika gözüküyor. Benimde var bu tarif daha yüklenmeyi bekliyor.
Sevgiler..

Baharcicegi dedi ki...

Disi citir citir ici dondurma tadinda yumusacik nefis olmus
eline saglik canim

yildiz dedi ki...

Cok severimmmm,ellerine saglik
Fatmacigim,yiyenlere afiyetler olsun

tombultarifler dedi ki...

Sizin yorumunuz üzerine baktım bende gördüm evet pişti olmuşuz. Olsun bu da ayrı bir güzellik.Ben aslında tatlıyı daha önceden yapmıştım.Yayınlamak bu güne nasip oldu. Bir dahakine senin tarifinle deneyeceğim. Maksat en iyisini yakalamak değil mi?Ellerine sağlık...

Nilgün dedi ki...

Bu tatlıdaki sakız kokusuna bayılıyorum. Ellerinize sağlık, bereketiniz bol olsun..

Adsız dedi ki...

ablacım ellerine sağlık..

yeşim dedi ki...

o krema bana nasıl bakıyor öyle içim gitti.ellerine sağlık canım muhteşem olmuş...öptümmm.

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

Ellerine saglik canim cok guzel goruntu, bizede iki gun once komsu getirmis saolsun yedim , yeni yememis olsaydim seninkini alcaktim :)

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Ellerine sağlık Fatma'cığım.çok lezzetli görünüyor.Damla sakızıyla oluşan lezzet bir başka güzel olur.Sevgiler:)

gülcan dedi ki...

Çok güzel bir tatlı ellerine sağlık bende 2 gün önce yaptım.Benim hit tatlılarımdandır. Arkadaşım bende boluda oturuyorum. Ne güzel böyle boludan sitesi olanı görmek hiç rastlıyamadın kaç yıldır. bende beklerim

gülcan dedi ki...

Günaydın. evet benim 2007 den beri sitem var amadiğer siteler gibi çok aktif olamadım çalıştığım için. Evet hiç boludan sitesi olan arkadaşla rastlaşmadım ama bloğumu ilk açtığım zamanlarda vardı bir arkadaş tesadüfen nerde oturuyosun falan filan derken ikimizin oturduğu yerin arası 200mt mesafe çıktı o şu anda ebekbüyütüyor görüşüyoruz tanıştık sen nered oturuyorsun

Egeden Tarifler dedi ki...

Tatlı nefis görünüyor, elinize sağlık. Bloguma ziyaretiniz ve yorumunuz için de teşekkür ederim :)

GÜLSÜM dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK BENDE YAPIYORDUM AMA BLOGA KOYMAK NASİP OLMADI... CANIM ÇEKTİ YAPAYIM BARİ...

mimosacafe dedi ki...

elinize sağlık pek şık ve güzel bir ramazan tatlısı olmuş. sevgiler.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

En sevdiğim tatlılardandır...

Ellerinize sağlık
sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım benim tatlı nefiss görünüyor ama yeni tariflerini özledim.
Hadi artık..)))

CREATIVE KHADIJA dedi ki...

your blog is totally yummy.. i love the recipes and photography..
Lots of Love!!

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, ellerine saglik tatli harika olmus, kadayiflarda pek yakismis.
Sevgiler....

New York'tan dedi ki...

Cok severim, burada Gulluoglu disinda yemem imkansiz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...