5 Ağustos 2011 Cuma

EV YAPIMI PATATES CİPS

Hayırlı akaşamlar diliyorum canlarıma:


 hani geçenlerde kardeşim buradaydı ya
 Nermin'ciğim harika ev yapımı cips  yapar kendileri. Tabi bunu canı yeğenide çok iyi bilir, teysesi burdayken ona cips yaptırmadan gönderirmi..
Teyzeside ona kıyamaz tabiki, bir gün kalktığımda mutfakta harıl harıl çalışmalar ,çay suyu ocağa konmuş bir taraftan patatesler soyuluyor ,aynı soyacakla soyar gibi incecik incecik kıyılıyor patatesler.Amaaan ne güzel herşey hazır.
İnanın harika oldu cipsler. Yazık çocuklarımıza hazır şeylerden uzak tutalım en azından yapabildiğimiz kadarını kendimiz yapıp doğal yedirelim . içinde hiçbir katkı maddesi bulunmayan cipsler bol yağda kızartılıp kondu sofraya .tabi bir anda pırrrr uçuverdiiii :)))
ELLERİNE SAĞLIK CANIIIMM NERMİN'İM(yayınlamak şimdiye nasip oldu belki sahurluk yapar izleyenlerimiz)














Bu muhteşem resimde  balkonumuzdan çektim yağmurun arkasından harika bir gök kuşağı oluştu .
Hayranlıkla ve tefekkürle seyrettim.şükür sana Rabbim yarattığın zereye şükür .Güzelliklerrine şükür...

11 yorum:

Gülcan dedi ki...

ellerinize sağlık harika olmuşlar gökkuşağıda muhteşem olmuş.

yeşim dedi ki...

o hazır patates cipslerinde çin tuzu var ve o çok zararlıymış.beyinde zamanla tahribat yapıyormuş.ev yapımı en güzeli .afiyet şifa olsun canım.hayırlı geceler...

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

cipsi severim ama pek yanina yaklasmamaya calisirim tabi cocuklar icin aslinda evde yapmak gerek boyle, ne zahmeti varki sunun iste hep alismisiz hazira oyle devam ediyo zararlarini bildigimiz halde, Ramazanda fazla gitmez sanirim yada Turkiye icin degilde bura icin yazim ben :) burda turkiye saati 10:30 da aciyoruz zaten geriye ne kaliyoda ne yiyeceksin diye, ama Ramazan sonrasinda super gider simdiden hazir olsun tarif :)
Hayirli Ramazanlar

anneanneninemekleri dedi ki...

Çıtır çıtır nefis olmuşlar,çocuklara afiyet bal şeker olsun:))

pembe kekik dedi ki...

Kardeşinizin eline sağlık.Ev yapımı yiyecekler,farklı oluyor.Gökkuşağı ve ağaçlarda çok güzel görünüyor.Sevgiler:)

Adsız dedi ki...

hep merak etmişimdir bu cipslerde evde yapılamazmı diye..elinize sağlık =)

muhabbetsofrasi dedi ki...

ben cips yaparken ince doğradıktan sonra yarım saat buzlu suda bekletiyorum

sonra iyice süzüp istersem baharat ekliyorum ve kızartıyorum

aynı dışarda atılanlar gibi oluyor :)

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık evde yapılanı en güzeli:)
hayırlı ramazanlar

Mutfak Dili dedi ki...

Harika fikir bizim çocuklarda çok seviyor . Almamaya çalışıyorum ama bazende baş edemiyorum. Elinize saglık.

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık cipsler harika
gökkuşağı altından geçip dilek diledinmi:)))sevgiler.

ıhlamurcum dedi ki...

Harika fikir, kardeşinizin ellerine sağlık

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...