11 Ocak 2012 Çarşamba

GÜL POHAÇA



Herkese  huzurlu, sağlıklı ,sıhhatli günler diliyorum.Sevgiyle selamlıyorum can dostlarımı :)
hafta sonu gelen misafirlerime yaptım bu poğaçaları... tarifi http://hayatcemresi2.blogspot.com/ bloğund görüp çok beğenmiştim denedim harika oldu  görüntüsü çok şık oldu..Arkadaşımın ellerine sağlık
denemek isteyenlere kolay gelsin diyorum

GEREKLİ OLANLAR:
HAMUR MALZEMELERİ:
2 adet yumurta
3 su bardağı ılık süt
1 tatlı kaşığı tuz
3 tatlı kaşığı şeker
1 paket instant kuru maya
1 su bardağı sıvı yağ
Alabildiği kadar un ele yapışmayacak şekilde olacak
İÇ MALZEME:
Lor peyniri  ve beyaz peynir karışımı
yarım demet maydanoz
karabiber kırmızı biber
ÜZERİNE SÜRMEK İÇİN
1 Yumurtanı sarısı
1 yemek kaşığı sıvıyağ
HAZIRLANIŞI:
iç malzemeyi hazırlayıp kenarda bekletelim.
hamur malzemelerini derin bir kaba  koyup iyice yoğurlım.hamur iyice yoğrulmalı özleşene kadar .kıvamı ele yapışmayacak şekilde olacak.
hamurdan cevizden büyük parçalar koparıp açma tahtasında  yuvarlak şekil yapalım .Çay tabağından büyük olacak.
Orta kalacak şekilde aralıklı 5 çizik atalım ortasına iç malzemeden koyup uçlar birbirinin üzerine gelecek şekilde gül şekli verelim bak  http://hayatcemresi2.blogspot.com/  üzerine yumuta sarısı ve sıvıyağ karışımını sürelim 5 ,10 dakika tepside mayalandırıp  250 derecedeki fırınımızda kızartalım

VEEEE BİR ÇEKİLİŞ HABERİ...

Fotografium Canon 600D profesyonel fotoğraf makinesi hediye ediyor! Yarışmaya katılarakCanon 600D Manfrotto tripod ve Kata sırt çantası kazanma şansı yakalayın! http://blog.fotografium.com/fotografium-canon-600d-hediye-ediyor/ sayfasını ziyaret ederek yarışma hakkında diğer bilgilere ulaşabilirsiniz.

36 yorum:

Canan Demirbağ dedi ki...

Çok şık olmuş ellerinize sağlık.sevgiler:))

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Çok ciciş olmuş bu poğaçalar. Ellerine emeklerine sağlık canım..

Unknown dedi ki...

ellerinze sağlık çok güzel görünüyor kilolarım sorun olmazsa hemen yapardım

Unknown dedi ki...

Canım harika olmuşlar,gerçekten güle benzemiş bu pofidikler..
Ellerine sağlık.
Öpüyorum.

Mutfak Dili dedi ki...

Fatma hanim sizinde arkadasinda eline saglik/ Gul tatlisi gordum tuzlu gul kurabiyesinide ben yaptim ama bu hic aklima gelmedi ne kadar guzel olmus. Tesekkurler Sevgiler canim.

New York'tan dedi ki...

Cok guzel gorunuyor,denemek lazim en kisa zamanda :)

Narince dedi ki...

Mmhhh, bayılıyorum mayalılara, ellerine sağlık komşum.

mutfagabuyrun dedi ki...

sunum olarakta çok şık ve güzel bir poğaça olmuş cnaım.ellerine sağlık.öpüyorum.

anne eli gibi dedi ki...

ellerinize sağlık hem şık hemde leziz olduğu her halinden belli olan bir poğaça olmuş,sevgiler..

Unknown dedi ki...

harika görünüyor fatmacığım ellerin dert görmesin bende denemeliyim sevgiler

CANBOGAZDAN dedi ki...

Cok şık olmus bu pogacalar Fatma ablacim, ellerine saglik. Yemeye kiyamam ama aliyorum bir tanesini :)

Unknown dedi ki...

ayy ne güzel hos bir görüntü ellerinize saglik sevgiler

pembe kekik dedi ki...

Çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık.Gül böreğinden daha çok hoşuma gitti görünümü.

Peygamberim İzinden dedi ki...

Selamünaleyküm çok güzel olmuş ellerinize sağlık görüntü süper
Allah'a emanet olun.

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Simdi bu börekler yanimda olsa bide cay olsa offf offff :)))) canim cekti resmen :))) Ellerine saglik canim nefis gözüküyorlar

kimsiniz dedi ki...

harika bir goruntu olmus canim, gerçekten super, ellerine saglik :)

dogada.blogspot.ru dedi ki...

görüntüsü yeter harika görünüyorlar ellerine sağlık canım sevgiler

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Tadıyla nefis,görüntüsüyle harika bir lezzet.Ellerine sağlık canım.
Geçen gün ben de yaptım,bakalım ne zaman yayınlamaya sıra gelir:))
Sevgiler...

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık,sevgiler

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık

yildiz dedi ki...

Fatmacigim,ziyaretin icin tsk,ederim.Cocuklarla ugrasmaktan dogru dürüst netin basina gecemedim.Insallah düzenli olarak yazmaya baslayabilirim tekrar.
Yeni tariflerin cok güzel,hepsine bakacagim.
Sevgi ve dostca kal

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

aaayyyyy annem aklıma geldi canım annecimde pek güzel yapar bu gül poğaçaları geçenlerde bende denedim ama şekillerim böyle güzel olmadı sanırım dört çizik atmıştım bende ondan ellerine sağlık canım nefis birde senin tarifin ile deneyeceğim bakalım bu defa olacakmı

Birsel ve İrem dedi ki...

Çok şık ve leziz görünüyor, ellerinize sağlık. 5 çizik atarak yapmak bence de güzel fikir.
Sevgiler..

Banu dedi ki...

Ayyy harika görünüyor ellerine sağlık canım...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

canim benim iyi aksamlar ♥
öncelikel pogacalarin pufidik pufidik pek sirin pek lezziz görünüyor :) ellerine o güzel yüregine saglik.. pasalarada afiyet sifalar olsun insAllah ♥

veee cekilisdede booool sanslar dilerim sana canim, insAllah sana cikar ♥

öpyüorum seni coook.. abicikde coook cook öpüyor :)))

Hatice dedi ki...

çok güzel görünüyor, ellerine sağlık, sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

harika olur gerçektende.

çok sevgiler

Peygamberim İzinden dedi ki...

Gelibolu17'nin düzenlediği
"Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 20 OCAK-6 ŞUBAT tarihleri arasında
http://mutfakincisi.blogspot.com/ yani ben ev sahibeliği yapacağım...
Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...
Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız....
“Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!”
Muhammed Mustafa (s.a.v)
Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :)
Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Mutfak İncisi (Emine Kaya)'ne gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp
http://mutfakincisi.blogspot.com adresimde yayınlayacağım :)
Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok güzel görünüyor,ellerinize sağlık;Bloguma bıraktığınız güzel sözcüklere gönülden teşekkürlerrr,sevgilerrrr.

Hayatcemresi dedi ki...

Fatmacığım,
uzun zamandır uğrayamadım,
gelipte poğaçaları görünce çok sevindim,
eline sağlık,pufur pufur duruyorlar,afiyet şifa olsun,
sevgilerimle...

Armina dedi ki...

Çok leziz görünüyorlar ellerine sağlık.

Sezin dedi ki...

Çok güzel görünüyor Fatma abla, ellerine sağlık. Bu akşam böğürtlen joleli ev yapımı puding tarifindeki joleyi denedim, çok güzel oldu. Tüm güzel tariflerin için teşekkürler

LeylaK dedi ki...

bayılıyorum şöyle poğaçalara :( harika olmuş harika.... ellerine sağlık.

Leyla'nın Kahve Dükkanı

Unknown dedi ki...

Cok güzel görünüyor canim ellerine emeklerine saglik .

Unknown dedi ki...

canım tarifin yayında katılımın için teşekkür ederim arkadaşım kal sağlıcakla

gelibolu17 dedi ki...

gibisi fazla gerçekten gül olmuş bunlar,tam benlik aldım bir tane,elerinize sağlık..sevgiler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...