23 Ocak 2012 Pazartesi

ÇİT PASTA

 ÜZÜLME CAN ! DOĞRUYSAN ZARARDAYIM DEME ! BİL Kİ İYİLER MUTLAKA KAZANIR . . . ( HZ.MEVLANA CELALEDDİN RUMİ K.S)
Selam ve sevgiler gönderiyorum canlara:))Bir çok blogun denediği  görüntüsü ve tadı harika )))ama(bence)  servis ederken zorlandığım( harika sofra süsü pastayı bende denemek istedim )Bütün malzemeleri hazır kullandım bundan dolayıda çok pratik bir pasta oldu .benim gibi merak edip denemek isteyen canlarım için işte tarif:))
GEREKLİ OLANLAR:
1 Paket kedidli büsküvi
2 paket Dr.Oetker tavuk göğsü
4,5 su bardağı süt  tavuk göğsünü hazırlamak için tariften yarım bardak eksik süt kullanıyoruz
üzerini süslemek için NESGUİK çikolatalı mısır gevreği
ISLAMAK İÇİN:
1 Su bardağı süt
1 çay bardağı şeker
1 tatlı kaşığı neskafe
HAZIRLANIŞI:
Servis edeceğiniz pasta tabağının ortasına pasta çemberini koyalım(kelepçeli kalıp kullanılıyor). Kedi dili bisküvileri süt ,şeker neskafe karışımıyla ıslatıp, hem dik durması hem de pasta kalıbının boyuna göre ayarlanması için kedi dillerinin altını kesip, pasta kalıbının etrafına çit gibi sıralayın.Alt tabana kestiğimiz parçaları ıslayıp dizelim üzerine tarifteki gibi hazırladığımız tavuk göğsünü boşaltıp iyice yayalım en üste çikolatalı mısır gevreğini serip dolapta 5,6 saat bekletip (hatta bir gece beklerse daha güzel dilimleniyor )servis edelim .


BU TARİFİMİ EMİNE KAYA ARKADAŞIMIN ETKİNLİĞİNE GÖNDERİYORUM  KOLAY GELSİN CANCAĞIZIM:)






16 yorum:

Peygamberim İzinden dedi ki...

Harika bir görüntü ellerine sağlık çok güzel olmuş.. Her zaman beklerim..Allah'a emanet ol..

anne eli gibi dedi ki...

bende uzun zamandır denemek istiyorum ama o şıklığın keserken bozulup ikramlıktan çıkacağını düşünmüşümdür hep,eline sağlık nefis görünüyor..

Unknown dedi ki...

Ellerınıze,emegınıze saglık.Blogunuzu gezdım çok güzel hazırlanmış ve tarifler resımlerle bırlıkte çok şık olmuşlar.Takipçinizim artık, sızıde kendı boguma beklerım.

Unknown dedi ki...

Haklısın canım lezzetine ve görüntüsüne söyleyecek söz yok ama bu pastaları servis etmesi biraz zor ama olsun değer dimi?
BenimdE aklımda kaç zamandır..
Yapmalı benim canavarlara..
Ellerine sağlık canım..

Hayatcemresi dedi ki...

Fatmacım,
görüntü çok güzel,dilimlenmiş halini merak ettim,
eline sağlık,sevgiler...

mutfagabuyrun dedi ki...

çok şık sunumlu bir pasta olmuş canım.harika görünüyor.ellerine sağlık.öpüyorum.

Banu dedi ki...

Merhaba canım:)9 Pasta çok şık ve gösterişli olmuş ellerine sağlık...
Daha sık görüşmek için seni izlemeye aldım sende beni alırsan sevinirim. sevgilerimle...

Evdar dedi ki...

Canim eline saglik olsun .Guzel gosukuyor ama gercekten servisi zor gibi..
Rabbim hep iyilerden olmayi nasip etsin insallah. Iyi olalim kazanalim..
Sevgiler canim...

umutluhayat dedi ki...

ellerinize sağlık nefis bir pasta olmuş.sevgiler.

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Selamlar, rahatsızlıklarım dan dolayı epeydir uğrayamadım sizlere, sayfamda bir çekiliş var, katılırsan çok sevinirim. Sevgiyle sağlıkla kal canım.

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

bende hiç denemedim ama görüntüsünü hep beğenmişimdir:) ellerine emeklerine sağlık sevgilerimle...

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

bu pastann gorunusu cok guzel gorunuyor, servis ederken zorlanilsa bile insan ilk once gozunu doyurmasi gerek, buyuzdende dilimlenmis halini bosver :)
ellerine saglik...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Merhabalar; bu görüntüyü çok seviyorum, gerçekten çit gibi,ellerinize sağlık, sevgilerrr...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ellerine sağlık canım,Servisi zor da olsa,gerçekten masalara yakışır bir güzellik.
Sevgiler...

yeşim dedi ki...

vallahi önemli olan hazır kullanmak değil onu mükemmel bir şekilde ortaya çıkarmak.bence mükemmel olmuş.ellerine sağlık canısı.öperim tatlı yanaktan...

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık.Bu ne güzel bir pasta böyle.Sevgiler.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...