4 Ocak 2012 Çarşamba

20 dk RULO YAŞ PASTA


Evet arkadaşlar 20dk hazırlandı bu yaş pasta ))...Çok kolay çok lezzetli misafirlerimize rahatlıkla ikram edebileceğimiz kolay yaş pasta...
sevgiyle kucaklıyorum ...Sağlık ,huzur ve mutluluk diliyorum hayırlı seneler olsun herkese...
GEREKLİ OLANLAR:
BÜYÜK DİKDÖRTGEN BORCAM TEPSİYE
3 yumurta
2.5 kahve fincanı şeker
1 fincan kaynar su
3 fincan un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 paket fıstıklı puding
1paket sade kremşanti
2 adet muz
puding ve kremşantiyi hazırlamak için süt
üzerin serpiştirmek için fıstık isteğe bağlı
HAZIRLANIŞI:
Önce fırınımızı ısıtalım

Keki hazırılamak için yumurta ve şekeri köpürene kadar çırpalım ,su vanilya , kabaratma tozu ve unu katıp çırpalım

yağlanmış veya yağlı kağıt serili dikdörtgen borcam tepsiye orantılı bir şekilde yayalım . 200 derecedeki fırında pişirelim.

Sıcakken rulo yapıp soğumasını bekleyelim.

Krem şanti ve pudingi üzerindeki tariften yarımşar bardak eksik sütle hazırlayalım

Kek soğuyunca pudingi içine yayalım muz uda ortasına koyup rulo yapalım üzerini kremşantiyle süsleyip servis edelim...
BU TARİFİMİ
http://gulaycehobilerim.blogspot.com/ etkinliğine gönderiyorum kendisine kolay gelsin diyorum:))

9 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

gece demem yerdim şimdi olsa:)
ellerine emeklerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık..
Nefisss görünüyor.
Ahhh bir dilim olucaktı şimdi..
Öpüyorum canım..

Unknown dedi ki...

Canım günaydın ellerine sağlık harika
görünüyor sevgiler.

Unknown dedi ki...

çok pratik olmus canim ve fistikli pudingde çok guzel yakismis, ellerine saglik

mutfagabuyrun dedi ki...

çabuk ama harika bir pasta olmuş canım.ellerine sağlık.nefis nefissss.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş ellerin dert görmesin şekerim. dar zamanlarda ne yapacağım dediğimde deneyeceğim. sevgiyle kal.

yeşim dedi ki...

ellerine sağlık canım arkadaşım enfes olmuş rulo pastan..uzanıp alasım geldi...öpüyorum.

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

her eve böyle çabucak yapılabilecek tarifler lazım ellerinize sağlık

gulayce dedi ki...

HAYIRLI CUMALAR ARKADAŞIM GÜZEL TARİFİN İÇİNDE TEŞEKKÜRLER TARİFİN YAYINDA YENİ GÜZEL TARİFLERİNİ BEKLİYORUM SEVGİLER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...