7 Ağustos 2011 Pazar

ARTAN KEKLERİ DEĞERLENDİRELİM

 Merhabalar canlarım geçenlerde  çok üst üste pastalar yapınca kekler kaldı hepsi tüketilmedi ben de artan kekleri değerlendirmek için kakaolu ve vanilyalı puding yapıp aralarına da kekleri ufalayıp koydum buzdolabında beklettikten sonra bizimkilere servis ettim çok beğendiler

VANİLYALI  PUDİNG İÇİN
1lt süt
2 tür kahve fincanı un
1 t k fincanı nişasta
3 t k fincanı şeker
100 gr tereyağı veya margarin
1 paket vanilya
KAKAOLU PUDİNG İÇİNDE AYNI MALZEMELER SADECE 3 YEMEK KAŞIĞI KAKAO EKLENECEK
HAZIRLANIŞI:
Derin bir tencereye bütün malzemeler konyup  kaynayana kadar karıştıralım.Kaynadıktan 3 ,4 dk sonra altını kapatalım .Kakaolu pudingide aynı şekilde pişirip tatlımızı hazırlayalım.



               Bu  minik kavanozcuklarda  mutluluğa adım atan genç çiftlerin  nikah reçelleri evet nikahta bunları dağıttılar çok hoşuma gittiii...Ömür boyu mutluluklar diliyorum onlara .Evlilikleri hep bu reçel kadar tatlı geçsin inşallah  

11 yorum:

yeşim dedi ki...

kuplar nefis görünüyor fatma hanımcım pasta lezzetinde..ellerine sağlık canım benim.nikah reçelleride çok hoş değişik geldi..afiyetler olsun.hayırlı iftarlar diliyorum.

anneanneninemekleri dedi ki...

Ellerine sağlık ben de bu şekilde değerlendiririm,reçeller de süper

canimçektipişirdim dedi ki...

cnm ellerine sağlık bu tarz tarifleri çok severim..

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, ellerine saglik kekeler harika degerlenip nefis bir tatli olmus.
Ayrica bu harika nikah hediyelerinede bayildim dogrusu, burda arkadas davetlerine gittigimizde ufak kavanozlarda götürüyoruz, böyleside güzelmis,
sevgiler....

Ferhat Bayram dedi ki...

marifet cope atmak degil onu degerlendirmektir diyorsun :)

Unknown dedi ki...

Canım benim çok iyi düşünmüşsün artan kekleri böyle değerlendirerek..
Nefiss görünüyor.
Ellerine sağlık.
Öpüyorum.

Baharcicegi dedi ki...

hafif ve kekli , pasta tadinda nefis serinletici bir tatli olmus eline saglik arkadasim

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

nefis görünüyor ellerinize sağlık reçellere bende bayıldım guzel fikir:)sevgilerr

mmm dedi ki...

Bu minik reçellerin nikahta dağıtılması çok orjinal bir alternatif. Bayıldım. Genç çiftlere mutluklar diliyorum.

Marifetane hobi dedi ki...

Bu gece bin aydan daha hayırlı olan Kadir gecesi. Kulun Rabbine yakın olduğu gecelerin en önemlisi? Kendisine dua edenleri geri çevirmeyen, günahları bağışlayan, her şeyi bilen, gören ve duyan Yüce '' ALLAH '' tüm dualarımızı kabul etsin...Kadir gecemiz mübarek olsun..

ıhlamurcum dedi ki...

Bende artan kekleri mutlaka buzluğa atarım, sonra da ani misafir telefonuyla bir şekilde pudingle karıştırıp, yaratırım. Harikasın, ellerine sağlık.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...