5 Ağustos 2011 Cuma

CEVİZLİ GÜLLAÇ

GEREKLİ OLANLAR:
200 gr güllaç
1/5 lt süt
500 gr şeker
1 su bardağı ceviz içi(hafif kavrulmuş)
HAZIRLANIŞI:
Derin bir tencerede şeker ve sütü kaynatalım. Hafif ılıyınca
tepsimize,önce bir güllaç yaprağı alıp uçlarını kepçeyle sütten alıp ıslatarak  yerleştireim .
Her iki yaprakta bir; teflon tavada hafif kavurduğumuz cevizlerden serpelim,
böylece bütün güllaç yapraklarını bitirip kalan sütüde üzerine döküp ,en üstede bolca ceviz serpip buzdolabında bekletelim gerektiğinde servis edelim...

6 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

bol cevizli harika görünüyor canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

Gülcan dedi ki...

yemede yanında yat olmuş valla ellerinize sağlık sevgiler.

yeşim dedi ki...

ellerine sağlık canım benim...bol cevizli ve hafif bir tatlı .not alıyorum birde senin tarifle yapıcam.öpüyorum çok.hayırlı iftarlar...

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

gullac yapmanin tam zamani geldi artik, bende kisin Turkiyeden getirdigim gullaclari bugun yarin yapcam insallah ellerine saglik
Hayirli Ramazanlar.

bırtutamkekik dedi ki...

ellerine sağlık:)
çok leziz görünüyor...

sevgilerimle...

yildiz dedi ki...

Hayirli Ramazanlar diliyorum size de...
Malatyali sayilirim ben de; hem okul hayatimin bir bölümü oralarda gecti,hem de komsu ildenim.
Iftar sofranizdan bereket ve huzur eksik olmasin,sevgiyle ve dostca kalin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...