31 Temmuz 2011 Pazar

RAMAZAN- I ŞERİFİNİZ HAYIRLI OLSUN CANLARIM

 Bir haftalık kaçamak AKÇAY tatili yaptım canlarım....Çok iyi geldi bu tatil bana gezdim ,gördüm ,yedim ,içtim.hııı dinlendinmi bari diyeceksiniz amaaa malesef çook yoruldum eeee yorgunluğun adını gezme koymuşlar (annemin lafıdır):)) olsun evimde dinlenirim bol bol
Çok dolu dolu geçirdik günlerimizi .Hergün denize gittik.biz hem deniz hem kaplıca tatili yapık .Önce denize sonra kaplıcaya gidiyorduk nasıl şeyse :)) önce soğuk sonra sıcak su bana iyi geliyordu...
yat gezisine katıldık gençlere göre güzeldi bana göre fena değil ben gördüğüm yerleri çok beğendim CUNDA
ADASINAgittikçok güzeldi çokta sıcaktı hele birde bizim gibi serin yerlerdeen gelen insanlar için .....
neyse bakın dostlar nereleri gezdim ...
yat gezisinde mola verilen adalarda denize girildi tabiki benim atlamaya cesaretim yoktu oğluşum tadını çıkardı
(bu arada adaya ilk çıkan kendisi olmak isteyince ayağına deniz kestanesi battı cancağızımın arkasından gelenlere dikkatli olun diyen kendisi oldu)
 en son durak CUNDA ADASIydı orada herkese 30 dk lık süre verildi
bayıldım adaya daha öncede görmüştüm ama sanki ilk defa görüyormuşum gibi heyecanlandım eski daracık sokaklar tarih kokan evler kimler geldi kimler geçti kim bilir buralardan. 
 ilgimi çeken bir vitrin !!amanın one... envay çeşit zeytin yağı şişeler hepsi birbirinden güzel hemen girip gitar şeklinde olanın fiyatını sordum ama malesef satlık değillermiş....


zeytin çeşitleri ve zeytin yağından elde edilen ürünler

 şifalı bitkilerden sabunlar bize gerekli olanlardan aldık

dönüşte GÜRE  kaplıcaları 
şeytan sofrasında güneşin batışını seyrettik ordan dönüşte ENTUR kaplıcalarına gittik falan....filan....
(bu resim oğluma aittir)

10 yorum:

Gülcan dedi ki...

yediğiniz içtiğiniz sizin gezdiğiniz gördüğünüz bizim olsun diye boşuna dememişler resimler çok güzel hayırlı ramazanlar.

Swotpisces dedi ki...

güzel fotolar, güzel yerler, hayırlı ramazanlar.

Armina dedi ki...

Hayırlı ramazanlar dilerim...

Fatoş Öztürk dedi ki...

Başı RAHMET ortası MERHAMET sonu ise CEHENNEM’den AZAD olan Mübarek Ramazan ayının hayırlara vesile olmasını dilerim.Sevgiler...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar hayirli Ramazanlar.
Harika bir yerde tatil yapmanin keyfine doyum olmaz, benim dünür akcayli gecen yil gitmistik, cok begendigim yerlerden. Kizim bu yil ordan domates receli getirmis harikaydi, cunda adasindan almis, sevgiler....

marifet ellerimizde dedi ki...

ne güzel bir gezi olmuş..maşalhhh

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzel bir tatil olmuş,hayırlı ramazanlar,sevgiler

muhabbetsofrasi dedi ki...

hayırlı ramazanlarr

Hayatın Tatları dedi ki...

Ohh ne güzel olmuş darısı başımıza. Bide ben yorulsam gezmekten :)

pembe kekik dedi ki...

Çok güzel bir gezi olmuş:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...