18 Temmuz 2011 Pazartesi

GELDİM CANLARIM GELDİM

Geldim hemde ne geldim !! Sizleri bloğumu çok özledim arkadaşlar:)Kaç zamandır ayrıyım sizlerden bilemiyorum çookk uzun zaman oldu dimi.Önce merak edip soran, hadi yeter artık tarif gönder diyen canlarıma, takip eden izleyenlerime, ilgilerinden dolayı çok teşekkür ediyorum. İnanın okadar çok tarif biriktiki nasıl yapsam hangisinden başlasam bilemiyorum.
Daha öncede yazmıştım, tariflerimi yayınlamaya yetişemiyorum diye ,ama sizleri  takip etmeye çalışıyordum.
Bahsetmiştim misafirlerim olduğunu ya canlarım! Önce erkek kardeşimin eşi, kızı ve oğlu (kuzcuklarım yeğenlerim ,canlarım )geldi.Onlarla üç gün dolu dolu güzel günler geçirdik.Güzel Bolu'nun
harika doğa manzaralı mesire yerlerine gittik.Piknikler yaptık bol bol resimler çektik gezdiğimiz yerlerin resimlerini sizlerede paylaşmak için buradan yayınlayacağım.
Tabiki yemek işinide hiç ihmal etmedik:)canım yeğenim Berk'im halacım bloğundaki tariflerin hepsinden istiyorum diyordu , halası kıyarmı kuzusuna yapabildiğim kadar yetiştire bildiğim kadar yedirmeye çalıştım canlarıma.
dostlarım şimdi resimlerle başlayayım. Bunlar ilk gelen misafirler daha sonra kız kardeşler geldi onlarlada çook şeyler yaptık sıra onlarada gelecek .Ben şimdi bir kaç resim sunayım sizlere:))))



önce GÖLKÖY'e gittik (Berk'im)

daha sonraAKKAYALAR'a( oğluşum Melih)
ACISU!!! halk arasında ismi bu yani sodalı su .Ayak suyu olarakta bilinir .ayak yaralarına çatlaklara iyi geldiği söylenir
Burası Çepni köyüne ait bir yerdir .Eskiden köylüler bu suyla hamur yoğurup bazlama yapar pazarda satarlarmış (belki hala yapıyorlardır bilemiyorum)harika kabarır pofur pofur olurmuş.

6 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

hoşgeldin canım.özlettin kendini.iyiki geldin.öpüyorum.

yeşim dedi ki...

hoş geldin canım.sıcaklarla beraber herkes bir yerlere dağıldı.yuvaya dönüş yavaş yavaş başlıyor...ne güzel yeniden birlikteyiz.öpüyorum gönülden çok çok.

pembe kekik dedi ki...

Hoş geldin,çok özledik seni ve tariflerini.Sevgiler...

çeşnici Handan dedi ki...

Hoşgeldin canı kendini özlettin. Bol bol fotoğraf ve tarif bekliyorum. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

cok özlettin hoş gelmişin canımcım sevgi ve muhabbetle

essra dedi ki...

bende malatyalıyım ve kayınvalidemler boluda..bu yemeğede bayılırım ayrıca

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...