27 Haziran 2011 Pazartesi

ÇİKOLATA SOSLU MUFFİN

GEREKLİ OLANLAR:
2 yumurta
2/5 türk kahve fincanı şeker
2 t.kahve fincanı süt
1t.kahve fincanı sıvı yağ
biraz limon kabuğu rendesi
1paket kabartma tozu
2 yemek kaşığı kakao
1 paket vanilya
kek kıvamında olacak şekilde un katalım
ÜZERİNE:
hazır çikolata sos
HAZIRLANIŞI:
Çırpma kabımıza yumurta ve şekeri koyup beyazlaşıp köpürene kadar iyice çırpalım
sırayla süt, yağ,limon kabuğu rendesi,vanilya ve kabartma tozunu da koyup
iyice çırpalım yavaş yavaş  unu ilave edip çırpmaya devam edelim.
kek kıvamı alınca ,yarısından daha azını ayrı bir kaba alıp içine kakaoyu katıp karıştıralım
muffin kalıplarımıza  2 yemek kaşığı sade hamur ortasına 1 yemek kaşığı kakaoludan koyup,
hamurların tamamı bitince, orta hararetteki fırınımızda üzerleri iyice kızarana kadar pişirelim.
üzerlerine tarifteki gibi hazırladığımız çikolata sostan dökelim.

10 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

O çikolata sos nasıl güzel görünüyor öyle :)

Ellerine sağlık canım..

Unknown dedi ki...

Ayyy ben çikolataaaaa mi gördümm??? bana birseyler oluyor ALlahim bu ne guzellik boyle ellerine saglik canim nefis olmuslar bu muffincikler

aleyna dedi ki...

eline sağlık fatma ablacım.benim çocukların bayıldığı lezzetleren biri.afiyet olsun.sevgiler boluya

canimçektipişirdim dedi ki...

harika görünüyor bir tane olsada yesem:))

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

İnsanın uzanıp alası geliyor.Eline sağlık canım.
Sevgilerimle...

pembe kekik dedi ki...

Çok nefis görünüyorlar;)

Mutfak Dili dedi ki...

Canım sizinde geceniz mirac bulsun.
Tüm duanıza amin olsun.
Sevgiler...

çeşnici Handan dedi ki...

Gece gece öldüm bittim nefis olmuş harika görünüyor ah olsa da yesem ellerine sağlık canım.

necla dedi ki...

nefis görünüyor ellerine sağlık

Benden Sofralarınıza dedi ki...

Enfes bir görüntüsü var ellerine sağlık.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...