3 Haziran 2011 Cuma

BÖĞÜRTLEN SOSLU RULO KÜMBET PASTAM (ŞARLOT)






KEK İÇİN GEREKLİ OLANLAR:( ben bu ölçüleri küçük fırın tepsisine göre uyguladım. )
3 yumurta
3 türk kahve fincanı toz şeker
3 t. kahve fincanı un tepeleme dolu
yarım fincan su
1 paket  kabartma tozu
1 paket vanilya
İÇİ  DOLGOSU İÇİN:
1 paket hazır vanilyalı puding (sütü ölçüden yarım su bardağı az konacak)
BÖĞÜRTLEN REÇELİ VEYA  MARMELATI:
Yarım su bardağından biraz fazla reçel üzerine  su koyup karıştıralım.
HAZIRLANIŞI:
Önce yumurta ve şekeri koyup mikserle köpürene kadar çırpalım.
daha sonra süt,yağ,kabartma tozu ve vanilyayı da katıp iyice çırpalım.
borcam tepsimize pişirme kağıdı serip karışımı boşaltalım.
orta derece ısıda ayarladığımız fırınımızda pişirelim.
ayrı bir tarafta pudingi pişirip soğumaya bırakalım ara ara karıştırıp kaymak tutmasını engelleyelim.
kek pişip fırından çıkınca üzerine marmelat karışımını döküp rulo yapıp iyice soğumasını bekleyelim.
çukur büyük boy cam kaseye birer parmak eninde dilimlediğimiz kekleri yerleştirelim .soğuyan pudingi içine boşaltalım buzdolabında 5,6 saat bekletip tepsiye ters çevirip dilimleyip servis edelim



10 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerinize emeklerinize saglik nefis görünüyor afiyetler olsun.
Hayirli huzur dolu aksamlar diliyorum .

marifet ellerimizde dedi ki...

ooo harıka bır pasta olmus...ellerıne saglık:))))))))

canimçektipişirdim dedi ki...

cnm buna benzer bi tarif bende yapıyorum çok güzel oluyor ellerine sağlık..

keskinli dedi ki...

enfes görünüyor ellerine saglik sevgiler...

mutfagabuyrun dedi ki...

sunum muhteşem olmuş canım.bayıldım görüntüye.ellerine sağlık.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Nefis bir pasta olmuş. Ellerine sağlık.

Gülcan dedi ki...

bayıldım harika görünüyor ellerinize sağlık sevgiler.

balböcükleri dedi ki...

ben kolaya kaçıp hazır rulo kek alıyorum becerikli kadın seni hemide böööörtlenli he:)

çeşnici Handan dedi ki...

Süper bir görüntü pasta nefis olmuş ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

Harika görünüyor harika !!!
Ellerine sağlık canım
Öpüyorum.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...