20 Haziran 2011 Pazartesi

TUZLU DİLBER DUDAĞI VE PUDİNGLİ REVANİ

 Merhaba arkadaşlar; güzel güneşli bir gündeyiz nihayet.Mutlu haftalar dileyerek pratik bir milföy tarifi ve haftamızın tatlı geçmesi ümüdiyle de revani tarifimi paylaşmak istiyorum sizlerle:)
Tuzlu dilber dudağı için miföy hamurlarımızı bardakla kesip,aralarına peynir koyup, kapatalım tepsiye dizelim.
Çıkan kenarları da ben ceviz ve şekere bulayıp büküp dilber dudaklrıyla bir tepsiye dizip aynı anda fırında pişirdim harika oldular .Malesef onları resimlemeye yetişemedim.havada tükendiler .:))
GEREKLİ OLANLAR:
(büyük boy borcam tepsiye)
3yumurta
1su bardağı şeker
1su bardağı yoğurt
2 su bardağı un
1su bardağı irmik
1paket kabartma tozu
ŞERBETİ:
5su bardağı şeker
6 su bardağı su
yarım limon (kaynamaya başladıktan 20 dk sonra kapat hızlı ateşte)
kek sıcak şerbet soğuk olacak
ÜZERİNE
1Paket kakaolu puding
tarifteki gibi hazırla
HAZIRLANIŞI:
Kek malzemeleri önce yumurta ve şeker beyazlaşıp köpürene kadar çırpılır, sonra diğer malzemeler katılıp karıştırılır .Yağlanmış tepsiye boşaltılıp.  Orta hararetli fırında pişirilir.
Üzerine hazırlayıp soğuttuğumuz şerbet dökülür.Daha sonrada puding tarifteki gibi pişirilir üzerine sürülür.AFİYETLE:)))

20 yorum:

Unknown dedi ki...

Önce dilber dudağından alayım çıtır çıtır...
Sonrada soğuk soğuk revaninden.
Ellerine sağlık canım
Nefiss görünüyorlar.

canimçektipişirdim dedi ki...

cnm ikiside süper olmuş ellerine sağlık..

marifet ellerimizde dedi ki...

FATMA ABLA ELLERINE SAGLIK:)HARIKA OLMUŞŞŞ.HELE PUDINGLI OLANI HIMM SUPER....

mutfagabuyrun dedi ki...

milföylerin şekline bayıldım canım.harika olmuş.ellerine sağlık.mutlaka deneyecem.sevgiler.

Shalott dedi ki...

Ellerinize sağlık. Her iki tarif de çok güzel görünüyor. Aklıma düştüler. Fırsatım olursa haftasonu bende deneyebilirim :)

Sevgiler...

Gülcan dedi ki...

ikiside harika görünüyor ellerinize sağlık hayırlı geceler.

CANBOGAZDAN dedi ki...

Ayy ikisi de nefis , ellerine saglik canim

PAPATYA PRENSES dedi ki...

dilber dudakları nasıl ye beni diyor öyle:)

ellerine sağlık canım..

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim harika olmus her ikiside. Bir tane alip gidiyorum haberin olsun :)

mutfaksoleni dedi ki...

görüntüyle lezzet birleşmiş ve bu harika tatlıyı meydana getirmişsin.ellerine sağlık..

muhabbetsofrasi dedi ki...

bu dilberin dudaklarının maşallahı var :)

eline sağlık olsun

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık ablacım tatlı harika sunumda öyle
sevgiler

Hayatcemresi dedi ki...

Fatmacığım,
eline sağlık,yine maharetini sergilemişsin,çok iştah açıcılar,
sevgilerimle...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Her 2 lezzet te süper görünüyor,ellerine sağlık canım.Ben yanında çay ve 1 rer tane tuzlu ve tatlı istiyorumm.
Sevgilerimle...

oyundnyam dedi ki...

Ellerinizesağlık fatma hanım çok güzelgörünüyorlar çam ağaçlarınızda çok şık :))

Mutfak Dili dedi ki...

MAlatyalılar çok marifetli diye duymuştum, ama acaba demiştim. Şimdi emin oldum. Elinize saglık.
Sevgiler...

birsence dedi ki...

fatma ablacım vallahi milföyden dilber dudağı yapmak süper fikirr ellerin dert görmesin...öperim...

anneminkizıyim dedi ki...

Hiim nefis tadlar olmus Fatmacigim, ellerine saglik,

sevgiler...

pembe kekik dedi ki...

Her ikisi de nefis.Ellerine sağlık canım...

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

Güzel gönüllerin güzel yorumlarına çoook ama çok teşekkür ediyorum en derin sevgi ve saygılarımı göderiyorum :)varolun

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...