29 Ekim 2011 Cumartesi

Dediler ki: Gözden Irak Olan Gönülden de Irak Olur... Dedim ki: Gönüle Giren Gözden Irak Olsa Ne Olur..Hz.Mevlana

Canlarııımmm ...geldim ...Gözünüzden ıraktım ama gönlünüzden ırak olmadığımı biliyorurm.. Canım anacığım rahatsızlanmış... haberi alır almaz hemen biletimi ayırtıp apar topar gittim memlekete . Çok şükür ALLAH ıma şimdi iyi... Herkesin annesine sağlık sıhhat versin inşallah Rabbim,benimkinede. Malum hastalık... Hastalıkları da öyle az buz değil ani şeker,tansiyon,kalp ameliyatı geçirdi ,guatr yaşlılık da var tabi... ama ben annemi hep iyi görmek istiyorum .. Rabbim hep iyi haberlerini duyursun bana inşallah... çok şükür anneciğim şu anda iyi  kardeşlerim ona çok iyi bakıyorlar zamanında anacığım altı çocuğu çok zahmetlerle büyütmüş,sıkıntılar çekmiş ...ama şimdide yavrularının ellerinde güller gibi bakılıyor.kız ve erkek kardeşlerimden ALLAHım razı olsun inşallah ...
 İşte böyle canlarım anneciğim iyi bıraktım geldim. amaa....rahatmıyım ,mutlumuyum MALESEF hiç mutlu değilim rahat değilim nasıl olayım ..
 Şehit yavrularıma yanıp kavrulurken  yüreğim bir acı haber deVan'dan geldi . Deprem felaketinin acısını 1999 da yaşayan biri olarak onların acı ve sıkıntılarını  öyle içimde hissettimki çocuklar küçük. kış ,soğuk korku bir taraftan iki yıl barakalarda yaşadık... Binamıza güçlendime yapıldı sonra çıka bildik. Oradaki kardeşlerime ALLAH yardımcıları olsun diyorum Ölen kardeşlerime rabbimden rahmet ,hasta olanlarada acil şifalar diliyorum ŞAFİ ismi hürmetine en kısa zamana inşallah.
Bütün milletimin CUMHURİYET BAYRAMINI kutluyorum .Hainler ne kadar uğraşırlarsa uğraşsınlar birlik ve beraberliğimizi bozamayacaklar . Onları Allah'ıma havale ediyorum.

Beni merak eden canlarıma teşekkür ediyorum ALLAH hepinizden razı olsun diyorum .SELİNKA ve HAYAT CAFE mede ayrıca çok çok teşekkür ediyorum canlarıma :))

32 yorum:

yeşim dedi ki...

çok geçmiş olsun fatma hanımcım.annenize acil şifalar diliyorum...özledik sizi arkadaşım.öpüyorum canım.sevgiler...

fatosun mutfagından... dedi ki...

canımm çook geçmiş olsun..Rabbim şafi ismi ile şifalar versin güzel annene..

Mutfak Dili dedi ki...

Canım geçmiş olsun. Rabbim şifa versin.
Türk halkı olarak da başınız sag olsun. Rabbim bir daha göstermesin.
Hoş geldin yeniden
Sevgiler...

mutfagabuyrun dedi ki...

çok geçmiş olsun canım.ALLAH annelerimize uzun ömürler versi insallah.sevgiler.

lengineer dedi ki...

Amin inş herkesin annesi sağlıklı olur, senin de annene acil şifalar...
Sağlıcakla kal...

Limon çiçekleri dedi ki...

Çok geçmişler olsun canım.Allah sihhat ve afiyet versin inşallah.Hoşgeldin tekrar..

Unknown dedi ki...

Canıııııım hoşgeldin.
Üzüldüm anneciğinin hastalanmasına ama şimdi daha iyi olmasınada sevindim.
Allah beterinden korusun.
Bak artık ara verme özledik seni..
Canım çok öpüyorum.

Hayatın Tatları dedi ki...

fatma ablajım çok geçmiş olsun. dediğin gibi rabbim hepimizin analarına sağlık sıhhat uzun ömür versin inş.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

Yeşim hanımcım; bende bloğumu sizleri çok özledim
teşekkür ediyorum sevgiyle kucaklıyorum canım:)

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

fatoşun mutfağı,çok ço teşekkür ediyorum canım benim
sevgiyle kucalıyorum öpüyorum:)

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

mutfak dili'm canım sağol arkadaşım
en içten samimiyetimle kucaklıyorum canım:)

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

Sevda'cın teşekkür ediyorum canım svgi ve samimiyetle kucaklıyorum:)

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

sevgili lengineer.sağol canım çok teşekkür ediyorum en samimi sevgilerimi gönderiyorum kucaklıyorum :)

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

Havva hanımcım teşşekkür ediyorum güzel dileklerin için... Hoşbuldum diyorum canım samimyet ve sevgiyle kucaklıyorum arkadaşımı:)

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

Hayat cafe'm canım çok çok teşekkür ediyorum alakandan dolayı çok onurlandım canım kardeşim sağol iyi dileklerin için
sevgi ve samimiyetle kucaklıyorum canım benim:))

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

Hayatın tatları çok teşekkür ediyorum canım... Amin Allah'ım hayırlı uzun mür versin herkesin anneciğine
öpüyorum canım kucaklıyorum sevgiyle :)

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Hoşgeldin canım.
Öncelikle annecine RABBİM şifalar versin.Sağlıkla uzun ömrü olsun.
Rabbim ülkemize başka acılar göstermesin,cümlemizi korusun.
Sevgilerimle...

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

HOŞBULDUM CANIM SEVALCİM AMİN ARKADAŞIM ALLAH RAZI OLSUN
SIMSICAK SEVİLERİMLE KUCAKLIYORUM CANIM:)

pembe kekik dedi ki...

Fatma'cım çok geçmiş olsun.Allah şifalar versin.Seni çok özlemiştik.Hoş geldin.Seni çok özlemiştik.

Unknown dedi ki...

Geçmişler olsun canım anneciğine acil şifalar dilerim.Allah onları başımızdan eksik etmesin.Ayrıca gözden ırak olsanda gönülden değilsin inan bana.Sevgilerimle...

Birsel ve İrem dedi ki...

Annenize acil şifalar diliyorum. Ülke olarak gerçekten çok acı olaylar yaşadık. Allah başka acılar göstermesin, hainlere fırsat vermesin. Öncelikle dua edip vatandaş olarak yapabileceklerimizi elimizden geldiğince yerine getirmeliyiz.
Sevgiler..

muhabbetsofrasi dedi ki...

geçmiş olsun

Rabbim şifa versin.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

Pembe kekik teşekkür ediyorum canım hoşbulduk:) diyorum öpüyorum canım sevgiyle kucaklıyorum

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

Birsel ve İrem teşşekkür ediyorum AMİN diyorum canım sevgi ve eniçten samimiyetimle kucaklıyorum canım:))

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

canım MUHABBETSOFRAM teşekkür ediyrum sevgiyle kucaklıyorum:)

marifet ellerimizde dedi ki...

merhabalar bende pek gırmedım ıntenete kosusturmalar manı oldu...ama hep kalbımdesınız.)))))))))sevgıler...selamlar

Unknown dedi ki...

Seni mimledim canım Vaktin olursa belki cevaplamak istersin. Kolay gelsin Kendine iyi bak.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

sağol canım benim MARİFET ELLERİMİZDE...Sağlık olsunda görüşürüz inşallah
sevgiyle kucaklıyorum öpüyorum canım:)

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

TOMBUL TARİFLER tamam canım :)pek beceremiyorum mim cevaplamayı ama çalışırım... inşallah....
öpüyorum canım:))

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

blogumu ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.annenize çok geçmiş olsun sevgilerimle...

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

şehrinaz canım :) bende güzel dileklerin için çok teşekkür ederim görüşmek dileğiyle sevgiyle kucaklıyorum:)

Narince dedi ki...

Çok geçmiş olsun, bi an önce iyileşir umarım. Oruk kebabı iştah açıcı, ellerinize sağlık.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...