5 Haziran 2011 Pazar

FIRINDA RENDELİ PATATES YEMEĞİ

 GEREKLİ OLANLAR:(Ölçülerim küçük fırın tepsisi veya bor cam tepsilere göre)
500 gr kıyma
4 orta boy patates
1 iri boy soğan
1adet yeşil biber
1adet kırmızı biber
1tatlı kaşığı salça
yarım çay bardağı su
yarım çay bardağı sıvı yağ
karabiber ,kırmızıbiber.kimyon ,kekik, tuz
HAZIRLANIŞI:
Derin bir kaba patates ve soğanları rendeleyelim.
Kıyma ,küçük doğradığımız biberleri,salça su ve yağı da ilave edelim.
Bütün baharatları, salçayı katıp yoğuralım.
Fırın tepsimize boşaltıp orta derecede ısıttığımız fırınımızda üzeri kızarana kadar pişirelim.



5 yorum:

İnci Yemek dedi ki...

Değişik bir tarif olmuş canım ellerine sağlık:)patatesin her halini çok severim,bende deneyeceğim canım.
öpüyorum seni...

yemekbiraşk dedi ki...

farklı nefis yemek olmuş..
börek havasında:) eline sağlık canım
sevgiler..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Patates yemeğinin değişik versiyonu hemen deniycem.Ellerine sağlık canım.
Sevgilerimle...

oyundnyam dedi ki...

mehaba hayırlı günler dilerim bende bloogerde yeniyim şimdiye kadar blogcuda yazıyordum birde bloggeridenemek istedim şimdide komşularımı geziyorum benim blogumada beklerim http://oyundnyam.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Fırında patates musakka yaparım ama hiç patatesi rendeleyerek denememiştim. Sanırım rendelenmiş hali çok daha kolay pişiyordur. Ellerine sağlık.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...