3 Haziran 2011 Cuma

MİLFÖYLÜ SALAMLI KARELER

 GEREKLİ OLANLAR:
1 Paket milföy
1Orta boy salam ince dilimlenmiş (benim evde fıstıklı salam vardı)
HAZIRLANIŞI:
milföy karelerini  eşit olarak  ayıralım.
Birini alt diğerini ortadan bardakla kesip üst yapacağız.
 Tepsimize alt olacak milföyleri dizelim .
 Salamlardan şeritler kesip altta olacak milföylerin kenarlarına birer sıra yerleştirelim.
 Diğer hamuru ortadan çay bardağıla keselim.
 Tepsideki pütün karenin üzerine koyalım.
 Ortaya bir dilim salam, çıkan yuvarlak parçayı şekillendirip onun üstüne,en üste tekrar salam koyup, önceden ısıttığımız fırınımızda kızartalım.


10 yorum:

canimçektipişirdim dedi ki...

pratik ve güzel bi tarif olmuş ellerine sağlık cnm..

bolkepce dedi ki...

Bayılırım milföye. Her şekli güzel oluyor. Bu da öyle olmuş. Elinize sağlık.

mutfagabuyrun dedi ki...

vayyyy.harika olmuş canım.çıtır çıtır.ellerine sağlık.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Bayılıyorum bu milföye..
Hem pratik hem lezzetli..
Ellerine sağlık canım
Nefiss görünüyor.

Birsel ve İrem dedi ki...

Şimdi fırında milföy böreğim pişiyor, bu tarifi keşke daha önce görseydim:)) Ellerinize sağlık, nefis görünüyor. Afiyet olsun.
Sevgiler.

behlulksn dedi ki...

sizin milföylerde nefis gözüküyor ellerinize sağlık sevgiler

Unknown dedi ki...

Firindan yeni cikmis belli... Misler gibi ellerinize saglik... Sevgilerimle,

Gülcan dedi ki...

harika görünüyor ellerinize sağlık olsada yesek.iyi haftasonları.

çeşnici Handan dedi ki...

Kolay ve çok lezzetli bir tarif olmuş ellerine sağlık canım.

oyundnyam dedi ki...

Harika görünüyor denemek lazım :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...