18 Haziran 2011 Cumartesi

:(((((((((((

Benim babam !!.Dağ gibi adamdı, yaslamıştım sırtımı ona...koca çınar ağacıydı sığınmıştım altına.Ne çok güvenmiştim sana cancağızım, ansızın bırakıp gideceğin gelmemişti hiç aklıma.  O yaz seni son görüşümmüş meğer ,son elini öpüşüm, son vedalaşmamızmış .
Ciğer parem, dert ortağım beni dinleyenim, anlayanımdın. Babam çok acı oldu gidişin, bizleri terk edişin .Hiç alışamam demiştim ,duyduğum anda, özlemin çökmüştü içime nasıl dayanacaktım,  bu acı nasıl dinerdi.
Başın sağolsun diyenlere inanmıyordum .ne kadar  kolay söylüyorlar diyede kızıyordum içimden.Tam altı yıl oldu.
Ama daha bugün gibi canım yanıyor, hala çok özlüyorum çooook  ve bu özlem ben ölene kadarda bitmeyecek.
Canım babam ,çiğer parem kabrin nur makamın cennet olsun .

6 yorum:

aymuca:) dedi ki...

Allah rahmet eylesin mekanı cennet kabri nur olsun.:(

Adsız dedi ki...

Allah cennetinde buluşmayı nasip etsin canım.cümlemizi sevilerimle

Unknown dedi ki...

Mekanı cennet olsun babacığının.Hayatta olmayan tüm babaların.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım yazını okuyunca çok duygulandım ALLAH rahmet eylesin nur içinde yatsın babacığın hayat malesef çok acımasız sevdiklerini kaybetmek hayatta hepimizi yıkıyor anlamı kalmıyor hiç bir şeyin ama yapacak birşey yok bende yokluğunu herzaman çok hissediyorum onu çok özlüyorum
bütün babaların babalar günü kutlu olsun sevgilerimle çok öpüyorum canım

Adsız dedi ki...

yazını okuyunca yüreğim öyle kabardı ki...bende baba bende seni çoook özlüyorum ben biz bütün evlatlaraın hepimiz seni çoook özlüyoruz...diye bama içimi dökmek istedim...hani o bizi hep anlar anlayışla karşılar o bize kıyamaz merhamet dolu bakışların var ya ...baba işte ben en çoook o merhamet dolu şefkat dolu, babam bakışlarını özledim.... seni çook çzledik BABAM... NİLAY

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

ALLAHIN rahmeti üzerlerinden eksik olmasın.Ruhları şad mekanları cennet olsun.Yüreğimizde her daim bizimle yaşıycaklar.
Sevgilerimle...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...