15 Haziran 2011 Çarşamba

PİŞMANİYE KAPLI RULO PASTA


GEREKLİ OLANLAR:
KEK İÇİN:
(Büyük fırın tepsisine)
4 yumurta
1su bardağı şeker
1su bardağı un
1paket vanilya
1paket kabartma tozu
KREMA İÇİN:
4 su bardağı süt
5yemek kaşığı şeker
6yemek kaşığı un
1paket vanilya
2yemek kaşığı margarin(soğuduktan sonra konulacak)
2 yemek kaşığı kakao
2 yemek kaşığı kahvaltılık çikolata(kakao ve çikolata üst kremasına katılacak
ÜZERİNE
Bir kutu pişmaniye
KEKİN  HAZIRLANIŞI:
Kek hazırlayacağımız kabımızda yumurta ve şekeri beyazlaşıp köpürene kadar çırpalım
diğer bütün malzemeleri katıp iyice karıştıralım
 tepsiye pişirme kağıdı serip (ben yağlıyorum)kek hamurunu boşaltıp
her tarafın eşit olması için tepsiyi bir iki sallayalım
orta hararetteki fırınımızda pişirelim
KREMANIN HAZIRLANIŞI:
Tencereye süt,şeker,unu koyup kaynayana kadar karıştıralım
kaynadıktan sonra bir iki dk daha kaynatıp ocaktan alalım
vanilyayı ilave edelim
kremayı ikiye ayıralım içine süreceğimizi biraz fazla ayırabiliriz
krema iyice soğuduktan sonra içine süreceğimize 1kaşık margarin katıp mikserle 5dk çırpalım
üzerine süreceğimiz kremayıda iyice soğuduktan sonra kakao ve çikolatayı ve 1 kaşık margarini katıp 5 dk mikserle çırpalım
RULONUN HAZIRLANIŞI
Pişen kekin üzerine beyaz kremadan sürüp yağlı kağıttan ayırıp rulo yapalım
servis yapacağımız tepsiye alıp üzerine kakaolu kremayı düzgünce hertarafına eşit sürelim
en son servis yapacağımız zaman pastanın üzerini pişmaniyeyle kaplayalım
NOT:pişmaniyeyi önceden sererseniz eriyip yumuşuyor.

14 yorum:

Limon çiçekleri dedi ki...

Çok güzel görünüyor.İlginç.Denemek lazım ellerine sağlık canım.

aymuca:) dedi ki...

amanın pşmaniye bayılırım yaa:)elleriniz dert gormesin çok lezzetli gorunuyo:)

Unknown dedi ki...

Fatma'cım ellerine sağlık pişmaniye
çok yakışmış pastana sevgiler.

Adsız dedi ki...

sayfandaki tarifleri tek tek okuyorum ve hoşuma gidenleri ayırıyorum.
Ellerin çok maharetli Fatmam, birazcık bana da sür:)

Şu resimdeki pastadan olsaydı şimdi, çayımın yanında.:(

Adsız dedi ki...

sayfamda okuduğum bloglar arasında teksin:)

Gülcan dedi ki...

harika görünüyor elinize sağlık bir dilim alıp kaçıyorum..

yeşim dedi ki...

eline sağlık tatlı arkadaşım...şifa olsun sizlere.öperimmm.

pembe kekik dedi ki...

Elinize sağlık;çok değişik bir pasta tarifi,denemek gerekiyor.Pişmaniyeyi çok severim ben:)

yedirenk dedi ki...

ABLACIM PASTAN ÇOK SÜPPER GÖRÜNÜYOR,ELLERİNE SAĞLIK...

sarımutfak-hande dedi ki...

benimde yapılmayı bekleyen böyle bir pasta tarifim var geçen gördüm ama vakit bulup yapamadım çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık pişmaniye sever olarak kesin beğenirim ben bunu

mutfagabuyrun dedi ki...

pişmanıyelı pastalı gördükce hep düşünüyodum.yumuşama olmazmı diye.iyiki yazmışsın canım.servis yaparken eklemeli.ellerine sağlık.öpüyorum.

meleginmarifetleri dedi ki...

Çok güzel olmuş bence ellerine sağlık..

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Pimaniyeyi çoook severim..daha önce pişmaniyeli kurabiye görmüştüm,bu pastadaki halini de merak ettim doğrusu..
Ellerine sağlık

balböcükleri dedi ki...

ımmm görüntü nefis tadıda öyledir kesin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...