19 Temmuz 2011 Salı

EV YAPIMI KURU PASTA

 Tek bir hamur yoğurdum ,daha sonra hamuru 3 parçaya ayırdım her hamura ayrı tat malzemeler koydum.çok nefis ev yapımı kuru pastalar oldular .:)))
GEREKLİ OLANLAR:
125 gr margarin
1 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı toz şeker
1 yumurta
1paket vanilya
1paket kabartma tozu
YILDIZ şeklinde olanlara çekilmiş fındık ve çay kaşığının ucuyla tarçın katıp kalıpla şekillendirip tepsiye dizdim
KARE olanlara  çekilmiş(dövülmüş)fıstık kattıp .bütünüyle rulo yapıp bir parmak eninde kestim.
KAKAO lu olanlarada hamuru gene ikiye ayırıp bir parçasına 1yemek kaşığı kakao biraz kuş üzümü,bir yemek kaşığı ceviz kattıp önce beyaz hamuru merdaneyle açtım .üzerine kakaolu hamuru açıp yerleştirdim.İkisini bir rulo yapıp bir parmak eninde kesip tepsiye yerleştirtim.hepsini aynı tepside ve aynı ısıda kızarttım .

nefis kolay poğaçalar kahvaltıya hazırladım
kız kardeşimde geldi ve balkonda nefis bir kahvaltı yaptık güzel sohbet eşliğinde .memleketten havadisler anlattı bol bol muhabbet ettik

5 yorum:

Unknown dedi ki...

ohh bende olsaydım o masada havadisleri dinlerdim kenardan:))ellerine sağlık sevgiler

yeşim dedi ki...

afiyet şifa olsun arkadaşıma...ellerine sağlık....kurabiyelere bayıldım.bu gün hemen deneyeceğim...sonucu bildiririm...öptümmm.

Aycan dedi ki...

Fatma ablacım, kurabiyelerine kurban olayım senin :)Çeşit çeşit, taze taze.

Ellerine sağlık.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Hepsi birbirinden leziz olmuş canım. Ellerine sağlık..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Orda olmak vardı.Ellerine sağlık canım,hepsi ayrı bir nefiss görünüyor.
Sevgilerimle...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...