6 Mayıs 2011 Cuma

FINDIK ŞEKERİ (FINDIK KROKAN)

 Güzel bir hafta sonu olsun şeker tadında  İNŞALLAH. Bende bu şekerlerimi ikram ediyorum  sevgiler gönderiyorum bütün dostlara:):))))

MALZEMELER:
2 Su bardağı toz şeker
1Su bardağı fındık içi
1 yemek kaşığı su
YAPILIŞI:
Tencereye şeker ve fındığı koyalım suyu da katıp ocağı açalım .Sürekli karıştıralım şeker eriyip karamel rengini alınca ocaktan alıpçelik bir tepsiye boşaltalım biraz soğuyunca bıcak la kaldırıp küçük parçalara bölelim bu kadarda basit:)




8 yorum:

fatma dedi ki...

fındık krokanına bende bayılırım hemşerim ellerine saglık

Unknown dedi ki...

Fatma hanım,krokanlarınız nefis olmuş ellerinize sağlık.ayrıca yokluğumu farketmeniz çok hoşuma gitti teşekkür ederim,buralardayım ama hafif hafif diyetteyiz o yüzden pek mutfakla ilgilenemiyorum.bakalım hafta sonu birşeyler yapacağım.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Oyyy oyyyy
Kıtır,kıtır süper olur.
Ellerine sağlık canım
Öpüyorum.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Mimmm bayilirim krokana,ve pastalarimda da kullanirim.Ellerine saglik canim.
Sevgilerimle...

yemekbiraşk dedi ki...

evde krokan da başka keyif olsa gerek eline sağlık canım sevgilerimle..

zubizup dedi ki...

Tüm annelerin anneler gününü kutluyorum
Turkish Underwearing desing
www.yoncatoptan.com
If you wisit me , I will be glad:)
:)
:):)
:):):)
:):):):

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Çok severim krokanı. Ellerine sağlık canım.

Hayatın Tatları dedi ki...

Mmmmm nefis bayılırın fındık krokana bende hep bademli yapmak sitiyordum pastalarda kullanmak için ama böyle yemekte güzel fikir.. ellerine sağlık

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...