5 Mayıs 2011 Perşembe

LOKUM KEK


 Bir çok blogda görüyordum son zamanlarda çok hoşuma gidiyordu. Bende yapayım dedim, tarifini kek dünyası face'de aldım .Gerçekten çok kolay vede güzel bir kek tarifi misafirleirmde çok beğendiler .denemeyenler için tavsiye ederim:)
MALZEMELER:
KEK İÇİN
3 Yumurta
1 Su bardağı şeker
1Su bardağı süt
1 Çay bardağı sıvı yağ
2 Yemek kaşığı kakao
3 Su bardağı un
1 Pake vanilya
1 Paket kabartma tozu
SOS İÇİN
2 Buçuk su bardağı süt
3Yemek kaşığı kakao
1 su bardağı şeker
2 yemek kaşığı sıvı yağ
ÜZERİ İÇİN
Hindistan cevizi,çekilmiş fındık(sade hindistan cevizide olabilir)

YAPILIŞI:
kek hamurunu hazırlamak için kabımıza.yumurta ve şekeri koyup köpürene kadar çırpalım diğer kek malzemelerini sırayla katıp tekrar çırpalım ,Yağlanmış fırın tepsisine dökelim önceden ısıtılmış fırında pişirelim.Sos malzemelerini bir tencereye koyup 2veya 3 dk kaynatalım soğumaya bırakalım .Pişen keki kare keselim, çok büyük olmasın.
önce sosa dörtbitarfını batıralım sonra fındık ve hindistan cevizine bulayıp tepsiye dizelim .


11 yorum:

Sanattryemek dedi ki...

ayni lokum..super olmus bayildim,elinize saglik

Şehnaz dedi ki...

harika olmuş..yumuşacık..ellerine sağlık

Limon çiçekleri dedi ki...

Görüntü süper olmuş,lokumdan bir farkı yok!ellerine sağlık.denemek lazım..

Unknown dedi ki...

canım benim ellerine sağlık çok leziz bir şeye benziyor.sitenin linki olmadığı için bakamadım diğer sayfaya:)öpüyorum sevgiler

Unknown dedi ki...

BU KEKİ BENDE ÇOK SEVİYORUM FACEDEKİ KEK DÜNYASININ TARİFLERİNİ BENDE ÇOK BEGENİYORUM.AMA HİNDİSTAN CEVİZİNE BULARKEN BU GÜZEL LOKUMLARI BEN ÇOK SIKILMIŞTIM:)))
ELLERİNE SAĞLIK CANIM NEFİS BİR GÖRÜNTÜ..
SEVGİLERİMLE..

Unknown dedi ki...

Bende yaptım bu keklerden ama fotoğraflayamdım.
Gerçekten çok güzel oluyor.
Ellerine sağlık canım.
Öpüyorum.

Narince dedi ki...

Lokum lokum!

Hayatın Tatları dedi ki...

fatma ablajım bu nasıl güzel bir kek. ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Denemek için listeye alinmistir, ellerine saglik canim nefis gorunuyor ! cici bir hafta sonu diliyorum sana

yedirenk dedi ki...

ablacım ben bu keke bayılıyorum çok güzel görünüyor,ellerie sağlık...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

heyy süper bir tarif bu :))) cok sevdim yine :)) görmüsümdür belki ama böylesi dikkatimi cekmemisdir..gercekten harika görünüyor! ellerine saglik fatmacim ;) sicacik sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...