16 Mayıs 2011 Pazartesi

SODALI ÇİKOLATALI MUFFİN

Ne yapsam, ne yapsam oldum akşam akşam. Rahat  dürttü derler bizde otur işte oturduğun yerde yok. Biraz şöyle işimi bitip rahatça oturayım derim .yarım saat sonra kendime bir iş bulurum .Gecenin bi vakti aynen öyle oldu tava tencere döküldü. Muffin  tarif defterinden bulundu. Çırpıldı ,pişrildi o saattede afiyetle yendi .(herkes diyet yapar ben gecenin bi yarısı Mufin yaparım) haa birde bu durumun sessiz sorumlusu benim oğlum Melih'tir beni nasıl bir havaya sokuyor anlamıyorum kendimi bu işlerin içinde buluyorum beni nasıl çözmüş kerata canı birşey isteyince anne şöyle tatlı birşeyler yapsan hem bloğunada korsun... Biliyo ya annesinin hayır diyemeyeceği noktayı bende yapıyorum  saf  saf  Melih'in istediğini :))))) Ama Mufin de çok güzel oldu hani:))

  • MALZEMELER
  • 2 Yumurta
  • 1 su bardağı toz şeker
  • yarım su bardağı sıvı yağ
  • yarım şişe soda
  • 2 yemek kaşığı kakao
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 2 su bardağından biraz fazla un
  • üzeri için damla çikolata
  • YAPILIŞI:
  • Yumurta ve şekeri çırp,sıvı yağ ve sodayı ilave et karıştır.vanilya.kabartma tozu ve  unu ekle tekrar karıştır kağıt Mufin kalıplarına 2 yemek kaşığı koy üzerine damla çikolata serp orta hararetli fırında pişir.AFİYETLER OLSUN


16 yorum:

Adsız dedi ki...

arada bana da oluyo gece bişeyler yapma yeme krizi tutuyo. çok yanlış yapıyoruz aslında ama naaparsın :) ellerine sağlık bu tarifi hemen kaydediyorum.. denenecek. teşekkürler. :)

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

Fatmacim sende hosgeldin bloglar alemine ,uzun zamandır pek takilmadigim icin yeni gördüm seni, söyle baktımda çok güzel tariflerin var hepsi icin ayrı ayrı ellerine saglık ,bugunki muffinlerde çok güzel görünüyor iste anne olmak bu demek evladın isterse gece gündüz yaparsın erinmeden ,ellerine saglık güzel anne :)

Unknown dedi ki...

Görüntüden belli güzel olduğu,oğluşuna afiyet olsun.
Onlar istesin saat kaç olursa olsun zevkle yapılıyor dimi ?
Ellerine sağlık canım
Sevgiler.

balböcükleri dedi ki...

kokusunu hayaledebiliyorum.nefis kek kokusu.ellerine sağlık

dogada.blogspot.ru dedi ki...

oğlunuz ağzının tadını biliyor böyle güzel şeyler yapan bir annesi olunca tabiki isteyecek ellerinize sağlık yumuşacık mufinler olmuş çokta güzel görünüyorlar sevgilerimle

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmm nefis hemde çikolatatlı yani tam benlik:)))
ellerine sağlık canım

Unknown dedi ki...

Canım senin muffınlerde harika ellerine sağlık.Evlatlara dayanılırmı hiç:))öpüyorum.

Unknown dedi ki...

fatma hanımcım ellerine sağlık çikolata bombası bu:)))
sevgiler

www.sendepisir.com dedi ki...

Oldukça cezbedici bir görüntü olmuş hele çikolatalı tatları sevenler için. Ellerinize sağlık...

yedirenk dedi ki...

ablacım sunumu çok şeker olumş,ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

Selam Fatma hanımcığım
eline sağlık sodalı kekleri çok severim daha geçen hafta bir arkadaşın evine giderken yapıp götürmüştüm her zaman kalıpta yaptığım halde bu defa bende muffin kağıtlarında yaptım yumuşacık ve çok lezizdi seninkiler de aynen öyle olmuş güzelde bir tevafuk olmuş bende bir kısmının üzerine damla çikolata koydum kekciklerin nefis görünüyor tekrar ellerine sağlık
sevgiler

mutfagabuyrun dedi ki...

offff.şimdi olsada yesem canım.harika olmuş.ellerine sağlık.öpüyorum.

Zehra Gürgen dedi ki...

Ellerine sağlık, çocuklar olmasa denemelerimizde olmaz gerçekten. iyi ki varlar.
sevgiler

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

canlarım hepinize güzel samimi değerli yorumlarınızdan dolayı yürekten teşekkür ediyorum
gülen yüzleriniz solmasın ALLAHA EMANET OLUN

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık canım....Sodalı kekler gerçekten çok lezzetli ve yumuşacık oluyor..

bolkepce dedi ki...

Muffin yapacağım zaman ısrarla istenen çeşidi çikolatalısıdır. Çok severiz çok.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...