19 Mayıs 2011 Perşembe

ŞEKERPARE



Bütün gençlerimizin 19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMINI  KUTLUYORUM Bu tatlımıda onlara ikram ediyorum:)


HAMUR MALZEMELERİ:

  • 2 Yumurta sarısı
  • 125gr oda sıcaklığında margarin
  • 1çay bardağı süt
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 1çay bardağı irmik
  • 1paket vanilya 
  • 1paket kabartma tozu
  • 3su bardağı doluca un
ŞERBETİ İÇİN:
  • 3 Su bardağı şeker
  • 3 /5 su bardağı su
  • yarım limon
ÜZERİNE FINDIK
YAPILIŞI:
Önce şerbeti hazırlayıp soğumaya bırakalım .Bunun için şeker ve suyu bir tencereye koyup 15dk kaynatalım altını kapatmadan 2,3 dk önce 1 yemek kaşığı limon suyunu koyalım.
Yoğurma kabımıza hamur malzemelerini koyup  yoğuralım.cevizden büyük parçalar alıp avucumuzda yuvarlayıp tepsiye dizelim üzerine yumurta sarısı sürüp ortasına fındık batıralım önceden ısıttığımız fırınımızda üzerleri iyice kızarana kadar pişirelim fırından çıkar çıkmaz soğuk şerbeti dökelim soğouyunca servis edelim.




17 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık bayılırım şekerpareye sev
giler.

Eya dedi ki...

Offff nasil bir görüntü bu...cok severim...ellerinize saglik, sevgiler

zehra

bolkepce dedi ki...

Şekerpareler çok güzeller. Ellerinize sağlık. Ablam çok güzel yapardı fakat uzun zaman oldu onun elinden de yemeyeli.

canimçektipişirdim dedi ki...

cnm çok severim şekerpareyi ne güzel kızarmış ellerinize sağlık..

Unknown dedi ki...

nefis çok canım çekti şimdi,üşenmezsem kalkıp yapacağım.ellerine sağlık.

Aycan dedi ki...

Ablacım, ellerine sağlık.Çok severim şekerpareyi.Bizde bugün badempare yedik.Görüntü aynı şekerpare gibiydi.


Sevgilerimle;

yemekbiraşk dedi ki...

tam kıvamlı nefis olmuş şimdi olsa asla hayır demezdim
sevgilerimle..

beylikdüzü dedi ki...

Şeker paraler gerçekten çok güzel görünüyor.Ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Canım seninde bayramın kutlu olsun.
Şekerpareler çok güzel görünüyorlar.
Şimdi olsa kaç tane yerim kimbilir
Ellerine sağlık canım
Öpüyorum.

Özgen dedi ki...

Elinize sağlık çok severim şekerpareyi sevgiler...

çeşnici Handan dedi ki...

Çok sevdiğim tatlılardandır. Nefis görünüyor ellerine sağlık canım çok güzel olmuş.

yeşim dedi ki...

canım senin tatlıların bir başka güzel oluyor ellerine sağlık tatlı kadın.öpüyorummm.

sarımutfak-hande dedi ki...

çok iştah açıcı görünüyor ellerine sağlık canım alttaki keşli makarnayıda severim ilk göynükte yemiştim sonra evdede bir kaç kez yapmıştım görünce canım çekti:)))
hayırlı cumalar

anneanneninemekleri dedi ki...

Ellerine sağlık nefis görünüyor,sevgiler

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

güzel arkadasim yine neler neler yapmis böyle, MASALLAH sana canim hiizina yetisemiyorum vallahi :) ah komsu olmak varmis sana :)) kocaman öpüyorum cnaim .. mutlu pazarlar..

Sanattryemek dedi ki...

ne guzel kabarmis boyle,cok guzel gorunuyor

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık tatlım. Şekerpare tarifini deneyeceğim, önceden Tatbak tan şekerpare alıyordum lezzetli ve hızlı olsun diye. Vaktim olduğundan senin tarifini uygulayacağım

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...