26 Mayıs 2011 Perşembe

MUTFK TAKIMI ÖRÜYORUUUM VE MİM

 Canlar havlu kenarı bitti .bende hemen basit vede gösterişli bir örnek daha buldum  kendime mutfak takımı örmeye karar verdim .Oturmalarda herkes harıl harıl örüyo bende onlara heves edip başladım bakalım sonunu getire bilecemmi? nasıl örneğim güzelmi arkadaşlar?.çok basit hemen iki tane yaptım bile:))

Bu arada sevgili UMUTSEPETİ arkadaşım beni mimlemiş  kendisine teşekkür ediyorum seve seve cevaplıyorum
HAYALİMDEK MESLEK
bir mekanımın olmasını  çok istemişimdir amaa maleseffff.
ÇAYMI KAHVEMİ .SÜTLÜMÜ SÜTSÜZMÜ
Çay ve sütlü gerçekten ikisinin birleşimindeki aromaya bayılıyorum.
EN ÖNEMLİ MAKKAJ HİLLENİZ
Yapmıyorumki hillesinide bileyim
TAM ŞU ANDA KUCAĞINA BİR CİN DÜŞSEYDİ 3 DİLEK HAKKIM OLDUĞUNU SÖYLESE NE DİLERDİM
Önce çok korkardım cin gördüğüm için:)) sonra kendime gelince ciiiiinnn sen benim hiç bir dileğimi yerine getiremessin derdim ben ALLAHTAN isterim  derdim(inan arkadaşım 2 saattir düşünüyorum cinden iseyecek bişey bulamadım):))
KAHVALTI ÖĞLE YEMEĞİ,AKŞAM YEMEĞİ  VEYA TATLI BU ÖĞÜNLERDEN ÖMRÜM BOYUNCA BİR TANESİNİ SEÇMEM GERKİRSE
Tabiki kahvaltı yı tercih ederdim
EĞER HELLO KİTTY OLSAYDIM KURDELAM
Kırmızı olurdu
EĞER ÖMRÜM BOYUNCA YALNIZ BİR TANE TAKI TAKMAM GEREKSEYDİ
Bu yüzük olurdu zaten tek takım yüzüklerimdir.
SAHİP OLMAK İSTEDİĞİM YETENEK
ezber yeteneğimin olmasını isterdim(buda zeka işimidir ne)
EĞER GELECEĞİ GÖRME ŞANSIM OLSAYDI
Asla istemezdim
GİZLİ ÜNLÜ AŞK
Eşim   ve çocuklarım benim aşklarm
NEDEN BLOG TUTMAYA BAŞLADIM
Yıllarca yaptığım yemeklerin pastalarımın tariflerini dostarım benden isterlerdi böyle blogları gezerken bende blog açsam tariflerimi burdan versem  derken ....ZELİHA'CIM SEVGİLER GÖNDERİYORUN CANIM

6 yorum:

sümeyye dedi ki...

çok güzel olmuşlar,ellerine sağlık fatma :) seviyorum böyle dolaplardan sarkan cici örtüleri...

not: bu aralar yorumlarda bir sıkıntı var ad-url yazarak girebiliyorum bloğa ben bir avuç hayat sümeyye :))

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

dostlar ben sizin anlatığınız sorunları daha önce yaşadım ama şu anda bende sorun yok rahat yorum yazıyorum bloğumu açıncada normal sorun yok gibi gözüküyor ama ne yapmam lazım?:(

Sümeyye teşekkür ederim canım

muhabbetsofrasi.blogspot.com dedi ki...

eline sağlık olsun canım

behlulksn dedi ki...

örneğinizi beğendim ama uzun iş mutfak takımı yapamam ancak yemek yapıyorum havlu kenarıda basit işler yani paylaşım için teşekkürler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Emeğine sağlık canım. İyi günlerde kullanırsın inşallah.

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, ellerine saglik el isin harika oluyor. Ayrica tariflerde istah aciyor.
Sevgiler...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...