22 Mayıs 2011 Pazar

MUZLU DAMLA ÇİKOLATALI PARFE


Hayırlı günler diliyorum arkadaşlara .Huzurlu mutlu vede verimli bir hafta olması dileğiyle,Çok pratik ve lezzetli yaz aylarında  ailemize ve misafirlere rahatlıkla ikram edilebilceğimiz  parfe tarifimi paylaşmak istiyorum sizlerle.
Gazetelerin verdiği bir dergiden not etmiştim tarif defterime  çok zaman önce... Çilekli ,muzlu,sade,böğürtlenli, çikolatalı istediğiniz gibi deneye bilirsiniz.:)

  • MALZEMELER:
  • 2 paket toz krem şanti
  • 3 yumurtanın beyazı
  • 1bardak süt
  • yarım su bardağı damla çikolata
  • 1 adet muz doğranmış
  • bir tutam tuz
  • YAPILIŞI:
  • Çukur bir kapta yumurtanın beyazlarına tuzu katıp köpürüp koyulaşana kadar çırpalım
  • krem şantiyi  bir bardak sütle koyulaşana kadar ayrı bir  tarafta çırpalım
  • yumurtanın beyazı ve krem şantiyi birbirine katıp damla çikolataları ve muzları da katıp hafif karıştıralım muzlar ezilmesin
  • kalıbın içine sitreç serip parfeyi içine boşaltıp kaşıkla iyice düzeltelim sitreçi üst üste getirip kapatalım bir gece dondurucuda bekletip servis edelim 


11 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

yaz ayları için harika bir tatlı canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

Tarifname-SEDA dedi ki...

Muz, krem şanti, çikolata üçlemesiyle tam bir yaz tatlısı olmuş... Ellerine sağlık

Sevgiler

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Eline emegine saglık canım.Kırmızı ve beyaz süper görünüyor,lezzetini düşünemiyorum bile.
Sevgilerimle...

New York'tan dedi ki...

Cok guzel gorunuyor ,ellerine saglik :)

Unknown dedi ki...

Seviyorum ben parfeleri :)
Pratik ve lezzetli oluyorlar..
Muzlusunu da denicem inş,ellerine sağlık..
Bende bir mimin de var,kabul edersen sevinirim..:)

mimosacafe dedi ki...

Serinletici ve lezzetli bir tatlı olmuş. elinize sağlık. sevgiler.

Unknown dedi ki...

SOoğuk soğuk çok sevdiğim bir lezzet.
Çok da güzel görünüyor canım.
Ellerine sağlık.
Öpüyorum.

balböcükleri dedi ki...

ellerine sağlık ben içine bisküvide ekliyorum.yazın gelmesiyle bol bol yaparız artık.

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağşlık parfe mevsimi geldi artık çok leziz olmuş mutlu haftalar sevgiler.

Eya dedi ki...

Tam da sicak günlere uygun bir lezzet...ellerine saglik sevgili Fatma...sevgiler

zehra

Unknown dedi ki...

enfes bir görüntüsü var fatmacım bunun yaz günleri için hem pratik hemde leziz ellerine sağlık arkadaşım..
sevgilerimle..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...