13 Şubat 2011 Pazar

Canlarıma pazar süprizi PİZZA





Mis gibi kokusuna uyandılar yiyincede tadına bayıldılar canlarım
MALZEMELER:(orta boy fırın tepsisine)
.hamuru için ;2 buçuk su bardağı un 1 yemek kaşığı toz maya 1tutam tuz 1 çay kaşığı toz şeker
.üzeri için;1 su bardağı kaşar peyniri, 250 gr sucuk,10-15 adet çekerdikleri çıkartılmşzeytin ,6 adet mantar,yarım çay bardağı sıvı yağ,1 domates,tatlı kaşığyla salça birtutam kekik(isteğe bağlı)
YAPILIŞI
Kabımıza unu maya ve tuzu koyup ılık su ile kulak memesinden biraz sert hamur elde edelim  hamurumuzu iyce yoğurup
 özleştirelim hamuru fırın tepsisine düzgünce yayalım  rondododan geçirdiğimiz domatesi salçayı ve yağı karıştırıp tepisiye yaydığımız hamurun üzerine sürelim malzemeleri sırayla mantarı,sucuğu,zeytini ve en son kaşarı serpip 250deree ısıtılmış fırında pizzamızı pişirelim

8 yorum:

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık canım cok güzel olmuş bu tarif tam bir piza tarifi herkes bu tarifden denesin tafsi ye ederim ben nermin.

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlik:)ben şeyma

Adsız dedi ki...

teyzeciğim çok güzel olmuş haftaya pazar bende isterim:):):) ben şeyma

Adsız dedi ki...

fatma abla ellerine sağlık.çok güzel görünüyor berfun ve ilkere en kısazamandadeneyeceğim...malatyadan aslı..

Adsız dedi ki...

teyze pizanın üçgen hali seni özledim cuma günü bana da yap:):):)

Adsız dedi ki...

pizzan süper olmuş ben tunahan:):)....

seyhan dedi ki...

yemediğim için yorum yapamıyorum :)
ama görünüşü çok güzel....

Adsız dedi ki...

yediririm hayatım

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...