12 Şubat 2011 Cumartesi

mercimek çorbası



MALZEMELER(6 kişilik)
.1 su bardağı mercimek
.1 küçük patates
.1orta boy havuç
.2 yemek kaşığı tereyeğı
.1yemek kaşığı un
.karabiber,tuz,kırmızıbiber,nane
.1yemek kaşığı salça
YAPILIŞI
Önce tencereye merimekleri yıkayıp kouyuyoruz.Patates ve havuçları küçük küçük doğruyup ilave ediyoruz tencereye yarıdan fazla su koyup pişiriyoruz.Ayrı bir tavada tereyağını eritip unu koyup kavuruyoruz.Salçayı naneyi ve bahartları ekleyip hazırladığımız sosu rondodan geçrdğimiz çorbamıza katıp bir iki taşım daha kaynatıp servis yapıoruz.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

oh mis gibi görünüyor gıripim zaten anneme söyledim hemen banada yapıyor

aslı dedi ki...

fatoş abla mükemmel yemekler yapıyosun ellerine sağlık aslı

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

teşekkür ediyorum Aslı'cım.
canım beni çok mutlu ettim
öpüyorum seni ve kuzucuklarını:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...