13 Mart 2011 Pazar

KABAK TATLISI

Kabak tatlısı yapmak eğer doğranmış soyulmuş olarak alırsanız kolay. Fakat bütün kabak doğraması ,dilimlemesi,soyması  çok zordur eğer elinizde gerekli malzemenizde yoksa benim gibi bir iki bıçak kırarsınız .
ama ben bu sorunu çözdüm küçük bir testre edindim .Artık daha kolay hallediyorum bu işi
şimdi size kabak tatlımı nasıl yaptığımı anlatayım önce
MALZEMELER:
2.kg kabak(iyi kabak olduğunu çatalı batırınca anlarız sertse iyi demektir )
4.su bardağı şeker
yarım çay bardağı su
2 .tane karanfil
YAPILIŞI:
Hazırladığımız kabaklarımızı tenceremize koyalım üzerine şekeri , suyu ve karanfilleri de koyup kapağını kapatalım kısık ateşte kabaklar  yumuşayana kadar pişirelim.Bu işlemden sonra ocağın altını iyice açıp  şeker  çekene kadar hızlı ateşte kaynatalım. Tatlımız pişti soğuduktan sonra servis yapalım sıcakken dağılır alamassınız afiyet olsun.:):):)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kabak tatlısına bayılırım ellerine sağlık

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...