3 Mart 2012 Cumartesi

MİSAFİRLERİM VARDI....)

 Canlarıma sevgilerimi selamlarımı gönderiyorum))) Dostlarım ziyaretime geldiler... Çok memnun oldum ,mutlu oldum ...Güzel bir günde sohbet eşliğine içilen çayların , lezzetine diyecek yoktu)İkramlarım için duyduğum güzel sözler beni çok mutlu etti:))  kendini beğenmişlik olmasın diye buraya yazmayacağım))) .Afiyet şeker olsun şifa olsun herkese diyorum ).
Masamdaki lezzetlerin bir kaçını ,resimleye bildiklerimi sizlere sunmak istedim,
Misafirim olunca ben çok telaşlanıyorum...(Aslında herşeyi pilanlamışımdır ama illaki telaş yapcam ...Resim çekerken de çok zorlanıyorum (( mahcubiyetten güzelce istediğim gibi pozlar yakalayamadım artık bu kadar oldu neyse :)))
 En kısa zamanda tariflerimde gelicek
MASAMDAKİLER

KİRAZ YAPRAĞINDAN EKŞİLİ KÖFTE

KISIR
HAŞHAŞ ÇEMBERLİ  KURABİYE
PUDİNGLİ ELMALI TART
PORTAKALLI JÖLELİ BATON PASTA

SUCUKLU MİLFÖY TOPLARI


MİNİ  SANDVİÇLERDE ÇEMEN (acıka)
PEYNİRLİ TAZE SOĞANLI ÇİÇEK EKMEK


                                                   HAŞHAŞ ÇEMBERLİ KURABİYEM
                                                         PUDİNGLİ ELMALI TURTA

                                                  PEYNİRLİ TAZE SOĞANLI ÇİÇEK  EKMEK

31 yorum:

Kafe de Mola dedi ki...

Ellerinize sağlıık.Nefis görünüyor.Bende Malatyalıyım ve o kiraz yaprağı sarması(Avrat köftesi)na bayılırım.Gece gece bu hiç olmadı yaa.Ağzım sulandı:)

Güloanne mutfakta dedi ki...

Canım hepsi birbirinden güzel şeyler ellerine sağlık

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

ellerine sağlık canım harika bir sofra...

nazlı dedi ki...

Hepsi nefis görünüyor özellikle peyniri soğanı ekmek.

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

çok güzel bir gün geçmiştir eminim sofradakiler de harika görünüüyor ellerine emeklerine sağlık....

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

mutfağından ne güzel şeyler çıkarmışsın ablam ellerine sağlık,yiyenlere şifa olsun

pembe kekik dedi ki...

O masada ben de misafir olmak istedim şu an.Ellerine sağlık canım.Sevgiler:)

BENİMDENİZİM dedi ki...

Günaydın sunumların çok güzel ellerine sağlık bilseydim bende gelirdim diyomuşum. Bu havada nereye geliyosun desene sen Bolunun bir ucunda ben bir ucunda

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

bende misafir olmak istiyorum sana ya bu lezzetlerden bende tatmak istiyorum :)) ellerine sağlık canım hepsi birbirinden güzel olmuş

Unknown dedi ki...

canım çok hoş bir sofra olmuş yapanın ellerine sağlık yiyenlere de afiyet şeker olsun sevgiler fatmacığım...

mutfagabuyrun dedi ki...

masa çok güzel görünüyor canım.menüde süper.ellerine sağlık.sevgiler.

çeşnici Handan dedi ki...

Nefis bir sofra olmuş harika şeyler yapmışsın hepsi birbirinden güzel olmuş ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Canim afiyetler olsun .Emegi gecen herkezin ellerine saglik .Size hayirli huzur dolu bir hafta diliyorum .

Hayatın Tatları dedi ki...

Offf Fatma Abla ne yaptın sen... Hepsi de birbirnden leziz görünüyor ellerine kollarına sağlık :)

BenimHobimM dedi ki...

Elinize sağlık masa çok güzel görünüyor.İnsanın bu masaya dahil olsı geliyor.=)))

ehlikeyfchef dedi ki...

sayfanızı baştan sona gezdim samimi anlatımınız hoşuma gitti :)misafir ağırlarken bende çok telaşlanırım masanız gayet güzel bütün uğraşlarınız için ellerinize sağlık diyorum

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canım ellerine sağlık
hoş sohbetlerle nede güzel olmuş
:))

Kafe de Mola dedi ki...

Ben Hataydayım yakında başka bir ile geçme ihtimalim yüksek.Hiç kar yağmadı buralara valla bizde 2 yıldır kar özlemi çekiyoruz buralarda:)Tarifler çok güzel gerçekten.Yazarken gözüm resimlerinizde hemşerim:)

Nergiz GP dedi ki...

Merhaba, çok nefis görünüyorlar, elinize sağlık. Bloğunuz çok güzel, sevgiler.

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Bende çok telaşlanıyorum tatlım. Maşallah sen telaşa rağmen herşeyi dört dörtlük hazırlamışsın. Ellerine emeklerine sağlık. Hepsi nefis görünüyor. Sevgiler...

Ferkay dedi ki...

Fatmacım misafirlerin ne kadar mutlu ayrılmıştır bu güzel masadan sonra herhalde.
Ellerine sağlık canım.
Sevgiler..

yemekbiraşk dedi ki...

fatmacım nede güzel hazırlanmışsın ellerine sağlık canım.. desteğin ilgin içinde çok teşekkür ederim
sevgilerimle
seval

Mutfak Dili dedi ki...

Sofraniza bereket olsun. NE kadar guzel olmus hepsi..
orda olmak isterdim..
Sevgiler canim..

anne eli gibi dedi ki...

afiyet şeker olmuş sizlere,ellerine sağlık canım...

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Canim ya benimde misafirlerim gelcek simdiden düsünüyorum nasil donatsam diye masayi insallah. ama seninki süper olmus afiyet sekerler olsun :)

muhabbetsofrasi dedi ki...

bi kuş sütü eksikmiş hani :)

eline sağlık

Disalce dedi ki...

canımm masa harika....ellerine sağlık..hepsi birbirinden güzel..kiraz yapraklı ekşili köfte çok değişik..ellerine sağlık...hepsi güzel hepsi..

Birsel ve İrem dedi ki...

Harika bir sofra olmuş, emeğinize sağlık. Sofranızın bereketi eksilmesin, yiyenlere afiyet,şifa olsun.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

blogunu cok begenndim ve izlemeye aldim canim...

sende buyur seviirim .-))

sevgiler...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Dostluk ve lezzet dolu bir masa da kim olmak istemez.
Sefanız olsun,afiyet olsun canım.
Ellerine emeklerine sağlık.
Sevgiler...

FATMA ÇELİK dedi ki...

hersey süper gförünüyor.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...