25 Eylül 2011 Pazar

SUCUKLU MİLFÖY TOPLARI

 Merhabalar canlarım ...nasılsınız ? herkese güzel bir sonbahar akşamından selam ve sevgilerimi gönderiyorum .Biliyorum daha doğrusu tahmin ediyorum ki bu aralar çoğu kimse de  kış hazırlıkları...okula giden kuzucukları olanların okul telaşı ...Hatta benim gibi her ikisiylede uğraşanlar var .ALLAH'ım herkese kolaylıklar versın canlarım  bu yüzdendirki bloglar çok sakin neyse inşallah herkes işlerini yoluna koyarda harıl harıl tarifeler vermeye başlarız :)
canlarım ben bu milföy hamuruna bayılıyorum tatlısından tuzlusuna kolaylıkla çeşit çeşit ikramlıklar hazırlaya biliyoruz .Dün dolapta ne zamandır bekleyen milföy hamurumu kullanmak istedim ne yapsam acaba derken bu harika sucuklu milföy topları çıktı ortaya harika oldular .üzerlerinede rondodan çektiğim peynirleri serpştirdim hem tadı hem görüntüsü harika oldu .
GEREKLİ OLANLAR:
  • 1 paket milföy hamuru
  • 1 halka sucuk
  • 1 kase peynir rondodan geçmiş
  • 1 yumurta sarısı
HAZIRLANIŞI:
  • Önce sucukları ince ince yuvarlak şekilde doğrayalım.peynirleride rondodan geçirip hazır bekletelim.
  • milföy hamurunun birini alta koyup üzerine köşelere gelecek şekilde 4 dilim sucuk yerleştirelim.
  • üzerine bir milföy hamuru daha kapatıp çay bardağıyla sucukları ortalayıp 4 tane top keselim
  • üzerine yumurta sarısı sürüp peynir serpelim bütün milföyleri böylece bitirip orta hararetteki fırınımızda kızartalım
!!!!!MİMİ  UNUTMADIM EN KISA ZAMANDA İNŞALLAH CEVAPLIYACAM!!!!!

23 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

afiyetler olsun,
ellerine sağlık sevgili fatma,
herkesin tek kurtarıcısı galiba .)))

Aycan dedi ki...

Ablacım;
Nasıl güzel görünüyor.Ellerine sağlık.Öpüyorum.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Çok cici ve nefis görünüyorlar:) Ellerine sağlık canım.

Kolaylıklar diliyorum..

Unknown dedi ki...

Canım benim en sucuklusundan alayım ben birkaç tane..
Nefiss görünüyorlar ama ya..:))
Ellerine sağlık.
Haklısın bloglar pek bir durgun şu ara,dediğin gibi hareketlense biraz fena olmaz.
Öpüyorum canım benim.

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Nasil güzell gözüküyorlar böyle ellerine saglik

Limon çiçekleri dedi ki...

Ayyyy...bunlar çok nefis görünüyor ama olmazki:)

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

bayıldım ellerinize sağlık görünüşü mükemmel hemen yemek defterime yazdım bu tarifi ....

aleyna dedi ki...

elinize sağlık fatma hanım.milföy gerçekten kurtarıcı.sucukda yakışır.sevgiler

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Fatma'cığım bu tarife bayıldım ne kadar pratik ve lezzetli görunuyor elelrine sağlık.Sevgiler:)

Peygamberim İzinden dedi ki...

Selamünaleyküm, iadeyi ziyarete geldim blogunuz ve pişirdikleriniz güzel çok beğendim sık sık görüşürüz inşaallah..
Teşekkürler..Allah'a emanet olun.

Mutfak Dili dedi ki...

Elinize saglik. Okullu cocuklara atistirmalik nefis tarif
sevgiler..

marifet ellerimizde dedi ki...

NEFISSSSSSSSSSSS SUNUMDA BIR O KADAR NEFIS ELLERINE SAGLIK FATMACIM....

bırtutamkekik dedi ki...

mmm:))
ennfes görünüyr...
kuzucuklara okul dönüşü mis gibi bir sürpriz için iyi fikir...
ellerinize sağlık...
sevgilerimle...

pembe kekik dedi ki...

Kuzucuklara nefis bir sürpriz.Ellerine sağlık.Çok lezzetli görünüyorlar:)

Hayatın Tatları dedi ki...

fatma ablajım afiyet olsun size. ellerine sağlık :)

Şirince Tatlar dedi ki...

harika görünüyor canım, yaratıcı bir paylaşım sunum çok hoş, ellerine sağlık canımda çekti sabah sabah:))

sarımutfak-hande dedi ki...

süperler milföyü icat edenden allah razı olsun:)))
ellerine sağlık canım

Banu dedi ki...

Nefis ötesi nefis görünüyor ellerine sağlık canım... sevgilerimle...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor,ellerinize sağlık,sevgilerrrrrr.....

muhabbetsofrasi dedi ki...

üffff görüntüye bak senn :)

eline sağlık olsn :D

Hayatcemresi dedi ki...

Fatmacığım,
bol kalorili bir börek,çocuklar için olabilir ama bizim için tehlikeli :)

sevgilerimle,hayırlı cumalar...

mutfagabuyrun dedi ki...

canım benim güzel mesajın ve önerin için çok teşşş ederim.bende ilacı değiştirdim.biraz azaldı ağrı.yarın 3 gun.çekilecekti ama mümkün değil.yüzümdeki şişlik bile aynı hala.neyse ALLAH çaresiz dert vermesin değilmi.bu arada milföyler süper olmuş canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

kimsiniz dedi ki...

bunlar da çok guzel yaa olsada yesek :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...