5 Eylül 2011 Pazartesi

FIRIN POŞETİNDE SEBZELİ TAVUK BUT


GEREKLİ OLANLAR:


  • 2 Tavuk but
  • 1 adet kabak
  • 500 gr taze fasulye
  • 2 adet domates
  • 1 det soğan
  • 3adet yeşil biber
  • 3 diş sarımsak
  • yarım çay bardağı sıvı yağ
  • 1 yemek kaşığı domates salçası
  • 1 su bardağı su
  • karabiber ,kırmızıbiber.tuz.
  • 1 adet fırın poşeti
HAZIRLANIŞI:
  • Büyük bir kap içerisine butları yıkayıp koyalım.Üzerine soğanları halka doğrayalım fasulyeleri ,kabağı,domatesi,biberleri ve sarımsağı da soyup doğrayalım.Salçayı ,sıvı yağı ,su ve baharatları da katıp hepsini harmanlayalım.Fırın poşetine doldurup ağzını sıkıca kapatalım.yüksek ısıdaki fırınımızda pişirelim.
Çok pratik çok lezzetli bir yemek oldu.Deneyecek olanlara şimdiden afiyet olsun:))

22 yorum:

Unknown dedi ki...

tavuğun en lezzetli hali de fırında poşetle pişmiş hali bence...elinize sağlık...

Unknown dedi ki...

Fatma'cım bayılırım ellerine sağlık
sevgiler.

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

ne kadar pratik güzel bir tairf olmuş ellerine sağlık Fatma'cığım.Sevgiler

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzel görünüyor ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

hımmm harika görünüyor eline sağlık canım.

mutfagabuyrun dedi ki...

hem sağlıklıo hem lezzetli.harika görünüyor canım.ellerine sağlık.afiyet bal olsun.öpüyorum.

lezzet sefasi dedi ki...

harikaa gorunuyorrrr ellerinize saglik. Guzel bir blogunuz var bende bekelrim sevgiler
Sefa

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Hafif ve nefis. Ellerine sağlık canım.

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

FIRIN POŞETİNDE DE FARKLI NEFİS BİR LEZZET ORTAYA ÇIKIYOR.ELİNE SAĞLIK CANIM,GÖRÜNTÜDE SÜPER.
SEVGİLERİMLE...

Şirince Tatlar dedi ki...

mmmm çok lezzetli görünüyor, ne güzel kızarmış ellerinize sağlık valla:))

Adsız dedi ki...

ellerine saglık fatmacım cok güzel tarif tam benim diyetlik sevgilerimle canım benim...

Disalce dedi ki...

en sevdiğim yemek diyebilirim....aslında genelde sade tavuğu poşette yaparım ama sebzelide denemiştim bi ara nefis oluyor..ellerine sağlık

yeşim dedi ki...

çok severim fatmacım ellerine sağlık canım...şifalar olsun size...sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Hem sağlıklı hemde lezzetli ve de en güzeli pratik..
Çok da iştah açıcı görünü canım benim..
Ellerine sağlık.
Öpüyorum.

anneminkizıyim dedi ki...

Hiiim cok nefis olmus ellerinize saglik canim,
sevgiler...

Limon çiçekleri dedi ki...

Fatmacığım uzun zamandır uğrayamıyordum ve döndüm.Neler döktürmüşün sen öyle,hele şu ekmek kadayıfı..uzun zamandır tarifini arıyordum ellerine sağlık.Herşey o kadar enfes görünüyorki..

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Firin poseti aldim deniyeyim deniyeyim diyorum hep unutuyorum onun üzerine allah bilir kac tavuk yaptim :) Ellerine saglik en yakin zamanda deniycem bakalim nasil oluyormus...

Elifin Terazisi dedi ki...

Elinize sağlık, fasulye katmayı hiç denememiştim.

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık canım,daha önce fasulye hiç koymamıştım.Çok güzel bir fikir.Denemek lazım.Sevgiler:)

muhabbetsofrasi dedi ki...

pamuk gibi olmuştur kesin
eline sağlık olsun :)

Adsız dedi ki...

Pretty component of content. I just stumbled upon your web site and
in accession capital to claim that I acquire in
fact loved account your blog posts. Any way I will be subscribing on your feeds or
even I success you access persistently quickly.



Look into my webpage cellulite treatment cream

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...