22 Aralık 2011 Perşembe

ÖDÜLÜM VE MİM

                                                           



Sevgili dostlarım!!!   Biraz şımararak biraz mahcubiyetle , çaktırmadan da havalara girerek ödülümü ellerimde havaya kaldırarak selamlar gönderiyorum can dostlarıma:)).Severek ve de beğenerek takip ettiğim arkadaşım Emine kaya hanım http://dunyafoto.blogspot.com/bencağıza çok yönlü blog diyerek 
bu  ödülü  layık görmüş ...Kendisine çok teşekkür ediyorum ve her zaman kalbimde taşıdığım dostluk tacımı:kendisine takıyorum ALLAHA EMANET OL EMİNE'CİM 
Birde mim cevaplamam gerekiyormuş seve seve diyorum ve hakkımdaki 7 gerçeği artık açıklıyorum sıkıdurun... Saklı gizli hiçbirşey kalmayacak... :))))
1 : Öncelikle vazgeçilmezlerim : yaradana layıkıyla kul,peygamberine ümmet  olabilmek tir dileğim.En kısa zamanda Rabbim nasip ederse hacca gitmek istiyorum...
2 :Eşim, çocuklarım ve ailem için gücümün yettiğince gereken fedakarlıklardan asla kaçınmam
3:Dostlarım, arkadaşlarım çok kıymetlidir benim... Bunu beni tanıyan herkez çok iyi bilir
4: Söz ağızdan çıkar ,çıkıncada mutlaka yapılmalıdır. Benim için çok önemli bir konu.
5 :Çok sabırlıyım , affetmeyi severim, olayları büyütmekten hoşlanmam:))
(ama hep güzel yönlerimi anlatıyorum tabi:)
6 :Korkak biriyimdir  gece evde tek kalamam (1kat evlerde tek başıma oturamam(( ama öyle fareden,akrepten ,kediden köpekten de korkmam:)
7:Yenilikleri çok severim her zaman kendimi geliştirmek isterim .o yüzdende her taşın altından çıkarım:)

Şimdi sıra benim ödül vereceğim bloglarda usul böyleymiş ama ne olur kusura bakmayın ben bu ödülü bütün blog dostlarıma vermek istiyorum lütfen  kabul edin ayırt etmem mümkün değil) herkesi çok seviyorum :))


7 yorum:

muhabbetsofrasi dedi ki...

tebrik ederim.... .:)

Peygamberim İzinden dedi ki...

Harikasın..
Ne kadar isabetli bir karar verdiğimi şimdi daha iyi anlıyorum.
Allah'a emanet olun.

Unknown dedi ki...

Daha nice ödüllere ve mimlere canim, tebrik ederim !Zevkle okudum seni

Hayatın Tatları dedi ki...

tebrik ederim canım. Bende evde yalnız kalamam korkarım :))

Unknown dedi ki...

tebrik ederim arkadaşım. yerim ben seni kediden akrepten de korkmazmış bak hele. çok keyifli bir post olmuş. yüreğin dert görmesin. sevgiler canım hayırlı cumalar...

Unknown dedi ki...

Ohhh afiyet, sifa olsun... Bayilirim baligin her cesidine.... Sevgilerimle,

BAL ANNE dedi ki...

slmmm
poaçaların şekli muhteşem .....
en kısa zamanda deneyeceğim....
ellerine sağlık....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...