2 Aralık 2011 Cuma

KREMŞANTİLİ MEYVELİ SOĞUK PASTA

 Dostlarıma güzel huzurlu bir hafta sonu diliyorum ))Bu tarifim aslında yaz aylarında daha çok tercih edilen bir pasta olsada bizde böyle ara ara eser kışında yaparız))))Çok lezzetli çok hafif bir pasta denemenizi tavsiye ederim .Ben evde bulunan meyveleri kullandım siz isteğinize göre sevdiğiniz ,hatta daha fazla meyve çeşitleride kullanabilirsiniz ..
pratik ve de kolay sadece 1,2 saat dondurucuda bekleme süresi var ...işte tarif

 GEREKLİ OLANLAR:
1 Paket sade kremşanti
1 su bardağı soğuk süt
1 adet elma soyulmuş küçük kare doğranmış
1 adet portakal  soyulup küçük kare doğranmış
1 paket kakaolu kedidili bisküvi
1 çay bardağı ceviz içi

HAZIRLANIŞI:
Derin bir kapta süt ve kremşantiyi mikserle koyulaşana kadar çırpalım .
Daha sonra bisküvileri üzerine elimizle ufalayalım.
Diğer malzemeleride katıp karıştıralım .İstediğimiz kalıba boşalıp üzerini iyice düzeltip 1,2 saat derin dondurucuda bekletelim (servisten önce 1 saat kadarda dolabın alt katında beklerse daha lezzetli oluyor:)


24 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim cok güzel görünüyor afiyetler olsun hayirli huzur dolu bir aksam diliyorum .Sevgiler öptüm

fatosun mutfagından... dedi ki...

kar bile yağsa yenir bu güzellik ellerine sağlık canım..sevgiler

Unknown dedi ki...

Parfen harika olmuş canım ellerine sağlık. Ayrıca da taze meyveli ben daha önce bunu kuru meyvelerden yapıyordum. Böylesini de denemek lazım sevgilerle...

Unknown dedi ki...

Fatma'cım ellerine sağlık yazın müm
kün olduğunca evden eksik etmemeye ça
lışırım parfeyi çok leziz sevgiler.

Adsız dedi ki...

ellerine saglık fatmam,sanada iyi hafta sonları,sevgilerimle:))))

Unknown dedi ki...

Ablacım bizim buralarda yaz kış farketmediği için böylesine nefis bir pasta her zaman kabulümüzdür :)
Ellerine,emeğine sağlık..
Mutlu günler diliyorum.
Sevgilerimle..

anneanneninemekleri dedi ki...

Hafif güzel bir pasta olmuş ellerine sağlık,sevgiler

mutfagabuyrun dedi ki...

içindeki meyvelerde ayrı bir lezzet katmıştır canım.harika olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Çok guzel olmuş,ellerıne saglık.

Unknown dedi ki...

Yaz, kis demem yerim ben :))) ama dietteyim o baska :) harika gorunuyor canim ellerine saglik

LeylaK dedi ki...

off çok güzel olmuş bu, tam bomba. ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı

CANBOGAZDAN dedi ki...

ellerine saglik canim, cok pratik ve hafif olmus. sevgiler :)

FERZAN dedi ki...

maşallah çok güzel olmuş olsada yesek yanii...sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Harika gercekten,
ama ben yazın gelicem yemeye :-)
Cok sevgiler

dogada.blogspot.ru dedi ki...

bazen kışta olsa öyle bir ihtiyç duyuyorki insan serin serin böyle güzel lezzetlere yaz kış farketmiyor ellerine sağlık canım harikaaaaaa sevgilerimle

birincisin dedi ki...

bence tüm zamanların pastası...:)ellerine sağlık...

yeşim dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis görünüyor.aşure günün mübarek olsun.hayırlı huzurlu bir hafta diliyorum.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canım yaaa ahrika görünüyor..
Yaz,kış yerim ben bu nefisss tatlıyı..
Ellerine sağlık canıııııım.

yemek tarifleri dedi ki...

tarif için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

2012 SEVGİ, SAĞLIK, MUTLULUK, HUZUR, BOLLUK, BEREKET GETİRSİN. ÜMİTLERİMİZ BİTMESİN, YENİ YIL GEÇEN YILLARI ARATMASIN.
YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN.

Narince dedi ki...

Yeni yılın gönlündeki bütün dilekleri gerçekleştirmesini diliyorum mutlu yıllar!

Adsız dedi ki...

merhaba arkadasim parfe cok nefis olmus
ellerine saglik
sevgilerimle
ugurbocegi1

Medine afrikadan dedi ki...

Cook guzel bende yapacam yarın inşallah altına folye sememlazimi dik dörtkana koysam olurmu. Saol elerine saglik

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

altına folyo gerekmez istediğin şekil kalıplar kullana bilirsin :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...