21 Kasım 2011 Pazartesi

BATON PASTA

 GEREKLİ OLANLAR:
 KEKİ İÇİN:
4  yumurta
3  fincanı şeker
1  fincanı süt
yarım fincan sıvı yağ
4 fincan tepeleme un
1  paket kabartmatozu
1 paket vanilya
NOT:Fincan ölçüsü Tür kahve fincanı
HURMALI İÇ DOLGU:
1 orta boy paket hurma
1 fincan bal
1 fincan ceviz
KAKAOLU İÇ:
1  Paket bitter çikolatalı puding
hazırlamak için 2 su bardağı süt
ÜZERİ İÇİN:
2 Paket sade kremşanti
hazırlamak için 2 su bardağı süt
HAZIRLANIŞI:
__Önce kek hamurunu hazırlamak için , çırpma kabımıza şeker ve yumurtaları koyalım mikserle köpürene kadar çırpalım ardından kalan malzemeleri koyup iyice çırpalım.Yağlı kağıt serdiğimiz kare fırın tepsimize hamurumuzu döküp düşük ısıda ağır ağır pişirelim(hızlı ayar sıcaklık olursa kekin üzeri pişer içi hamur kalır).
__Diğer tarafta hurmaları bir tencereye koyup 1 fincan su ekleyip yumuşayana kadar pişirelim.Pişen hurmaların soğuduktan sonra çekirdeklerini çıkarıp.içine bal ve cevizi katıp kullanmaya hazır bekletelim.
__Pudingimizide 2 su bardağı sütle pişirip bekletelim.
__Krem şantiyide 2 su bardağı soğuk sütle iyice çırpıp hazırlayalım.
__keki üç eşit parçaya bölelim.Alt katına pudingi serelim.üzerine bir kek koyup hurmalı harcı serelim son kek parçasınıda üzerine koyup en üstü krem şantiyle kapatalım üzerini istediğimiz gibi süsleyelim.


19 yorum:

Şirince Tatlar dedi ki...

off off bu ne güzel bir pasta böyle, çok da besleyici ayrıca mutlaka denenmesi gereken tarifler listesine alıyorum ellerine sağlık canım:)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Küçük bir tavsiye krem şantiye de hurma kat şahane oluyor:)

Ellerine emeklerine sağlık canım..

Mutfak Dili dedi ki...

Canım eline saglık. Bana bir dilim ayırdınmı?
Harika gözüküyor.Bu aralar midem doyuyor gözüm hala doymuyor..
Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Fatmacim sahane gorunuyor pastan !! olsada yesem sabah sabah :)Ellerin dert görmezsin canim

GÜLCAN dedi ki...

GÜNAYDIN PASTAN ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK..

mutfagabuyrun dedi ki...

çok güzel bir görüntü canım.bir dilim alıyorum.ellerine sağlık canım.öpüyorum.

anneanneninemekleri dedi ki...

Pasta güzel görünüyor,ellerine sağlık,sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Canımcım pastan nefiss görünüyor.
Son birkaç gündür hafiften diyetteyim ama bu pasta için bozarım diyeti..
Ellerine sağlık canım..
Çok öpüyorum seni..

CANBOGAZDAN dedi ki...

ellerine saglik canim hurma, bal ve ceviz ile saglik deposu bir ic dolgu olmus..

Unknown dedi ki...

ben geldim:)))bir dilim almaya ellerine sağlık ablacım afiyetle
sevgiler

Unknown dedi ki...

fatmacığım döktürmüşsün yine harikasın canım ellerine sağlık. Ayrıca hurmalı olmasına da bayıldım söyliyeyim. Sevgilerimle...

yeşim dedi ki...

fatmacım ellerine sağlık canım nefis bir pasta olmuş..şifalar olsun kardeşime...öpüyorum.muhabbetle...

pembe kekik dedi ki...

Bu pasta tam bir kalori bombası ama bir harika.Ellerine sağlık.Sevgiler.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

can dostlarıma güzel yorumlarından dolayı çok ama çok teşekkür ediyorum sizleri seviyorum:)

marifet ellerimizde dedi ki...

harıka bır pasta..yıyenler yaşadıııı

kalpkurabiye dedi ki...

nefis olur hurmalı hımmmm:DD
ellerinize sağlık fatma hanımcım:))
sevgiler..

Birsel ve İrem dedi ki...

Hurma ve ceviz ile harika bir lezzet olmuştur. Ellerinize sağlık, nefis görünüyor.
Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

hurmayıda ne çok seviyorum..
çok leziz olmalı fatmacım..
eline sağlık
sevgiler...

Peygamberim İzinden dedi ki...

Blogumda ödülünüz var kabul ederseniz memnun olurum.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...