31 Mart 2013 Pazar

KAZ AYAĞI(hamur kızartma)

 Adı kazayağı' ymış .Ben hamur kızartma olarak biliyorum ismi şeklinden dolayı olsa gerek... gerçekten şöylebi bakınca da andırıyor hani :)kahvalltı için yaptım ... pamuk gibi
Reçelle, peynirlede nefis oldu
GEREKLİ OLANLAR
1 paket instant kuru maya
3 su bardağı ılık su
tuz,1 çay kaşığı şeker
gerektiği kadar un
kızartmak için sıvı yağ
HAZIRLANIŞI

  • Derin bir kaba ılık suyu maya tuz ve bir çay kaşığı toz şekeri koyup mayanın gelmesini bekleyelim
  • maya göz göz olmaya başlayınca azar azar unu ilave edip iyice yoğuralım
  • hamur elimize yapışmayacak şekilde ve kulak memesi yumuşaklığında olacak
  • hamuru bezelere ayırıp 2cm kalınlığında açalım ve dikdörtgen keselim.bir ucunu bıçakla yarıya kadar keselim 
  • kızgın yağda kızarana kadar pişirelim

 G

8 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

çıtır çıtır çayın yanındada süper olur canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Fatma Basaran dedi ki...

evet böyle tatları kahvaltıda olsun başka zaman olsun benim çocuklarda çok seviyor ama kaz ayağı şeklini ilk defa görüyorum.ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

ben pişi olarak duymuştum ama nihayetinde hamur kızartması ellerine sağlık

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

mutfağabuyrun:teşekkür ediyorum gerçekten nefisti
Fatma hanım :teşekkür ederim
dönmezçağlar:evet bende pişi olarakta biliyordum teşekkür ederim canım:)

Ferkay dedi ki...

Ay çok severim Fatmacım ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık sevgiler...

marifet ellerimizde dedi ki...

OF HARIKA OLMUS ELLERINE EMEKLERINE SAGLIK CANIM BENIM

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık ablacım :)
reçele banarak yemesine bayılıyorum :)
sevgiler..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...