15 Mart 2013 Cuma

KAĞITTA SOMON






Taa buralardan,mutfağımdan, tüm misafirlerime selam ve sevgiler gönderiyorum . Güzel bir haftasonu  geçirmeniz dileğiyle.. .Koca bir haftayı iki günlük tatil için iple çekiyoruz. Nihayet hafta sonu geldi derken ,ne çabuk geçtiği anlaşılmadan yeni bir haftaya başlıyoruz .Günler birbirini kovalıyor, bizlerde bu koşuşturmaca içinde görevlerimizi aksatmadan tamamlamaya çalışıyoruz .Malum en önemli görevlerimizden biride yemek yapmak tabiikii ...Bazen bugün ne pişirsem diye panik yaşıyorum .Hele birde yemek seçiyorlarsa olay dahada zorlaşıyor. Sebze yemekleri bizde çok zor yeniyor.Bazı yemekleri kendim için yapıyorum .Soruyorum  ev halkına yarın ne istersiniz diye, gayet masum bir şekilde ne yaparsan yap, biz herşeyi yeriz...diyorlar ...ben .ıspanak yemeğine ne dersiniz diyorum offff sesleri yükseliyor
pırasa ..eemm..
kereviz...yaaa....Güya ne pişirsem yiyiyorlardı .Tabi ben sinirleniyorum .ne pişirmemi istiyorsanız getirin bende pişireyim diyorum .Bu sözü duyar duymaz tamam dan sonra gelecek olanları tahmin ediyorum...
tavuk .balık ..et .(sebze yooook)
Neyse geldi bizim somon balık nasıl yapsam daha sağlıklı bir şekilde nasıl  pişirsem diye düşünürken pişirme kağıdında fırında yapmaya karar verdim nefis harika çok sağlıklı bir balık yemeği oldu .afiyetle yendi sonunda da...  ha  işte ellerine sağlık çok güzel olmuş bak sorun yapıyormuyuz ,sen ne pişirsen biz yiyiyoruz dediler, ve sonunda gene onlar haklı çıktılar.
Oh be bende biraz olsun rahatladım.. canlarım sizlerle paylaşınca hafifledim sakinleştim biraz:))))
neyse bu nefis çok lezzetli kağıtta somon balığın  tarifini vereyim 




GEREKLİ OLANLAR:
1 kg somon fileto
2 diş ince kıyılmış sarımsak
1 küçük halka doğranmış soğan
karabiber,kırmızıbiber,kekik,sumak,tuz
2 yemek kaşığı zeytinyağı
sarmak için pişirme kağıdı(yağlı kağıt)
HAZIRLANIŞI:
Balıkları yıkayıp derin bir kaba alalım üzerine sarımsağı soğanı ve bütün baharatları yağı da koyup,iyice harmanlayalım kağıtları kare kesip balıktan koyup kağıdın açık taraflarını kıvırıp fırın tepsimize yerleştirelim 180 derece fırında 20 dk pişirelim sıcak servis edelim










 




7 yorum:

Unknown dedi ki...

Fatma'cım ellerine sağlık çok severim
somonu sevgiler...

mutfagabuyrun dedi ki...

offf.nefis olmuş canım.harika.ellerine sağlık.sevgiler.

çeşnici Handan dedi ki...

Hem lezzetli hem de çok sağlıklı olmuş ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Ben çok severim hemde çok..
Kağtta gerçekten nefis solyor.
Elerine sağlık cnaım.
Nefiss görünüyor.

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık ablacımm..
ben poşette yapıyoruım ama kağıtta da güzel olur:)
sevgiler..

TATESAL dedi ki...

Fatmacım balık enfes görünüyor,hemde fırında sağlıklı daha ne olsun sizlere afiyet olsun....

ömür dedi ki...

ellerinişze sağlık çok severim somonu ben:)tarifi denemeliyim sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...