21 Temmuz 2013 Pazar

muska börek



Eveeeet geldik Ramazan ın 13 .cü gününe.Nasıl çabuk geçiyor günler anlamadım ,banamı öyle geliyor  yoksa geçti işte 13 gün ..bu sıcaklarda suya dayanamayacağımı düşünüyordum ama Rabbim e şükürler olsun geldik bu günlere işte..sofrada sürahi benim yanımda olarak iftar ediyorum :))) .ALLAH ım ne güzel şey bu su yaaa tadı yok kokusu yok ama ondan lezzetli bir içecek de yok işte
ALLAHım sana şükürler olsun nasip ettiklerine
verdiğin her nimetine ,rızkımız için hamdü senalar olsun  sana yaradanım...
Rabbim orucunuzu bedeninize sıhhat,evinize bereket,cennete kavuşturacak  ibadetimiz  eylesin inşaallah ALLAH a emanet olun...
gelelim tarife...:)
 
GEREKLİ OLANLAR:
3 adet yufka
2 yumurta
1çay bardağı yoğurt
1 çay bardağı sıvıyağ
iç malzeme
2 su bardağı kadar peynir
yarım demet ince kıyılmış maydanoz
karabiber,kırmızıbiber
üzerine
1 su bardağı galeta unu
HAZIRLANIŞI:
Önce harcımızı hazırlayalım .bunun için derin bir kaba yumurta yoğurt ve sıvıyağı koyup iyice çırpalım
iç malzemelerini de karıştırıp kenara alalım
Yufkaları üst üste koyup 3 parmak eninde şeritler keselim
Şeritlerden birini alıp önce 1 yemek kaşığı gerekirse daha fazla her tarafına gelecek şekilde harç malzemesinden sürelim
Uç kısmına 1 yemek kaşığı kadar iç malzeme koyup köşeleri diğer tarafa yatırarak üçgen şeklini verip saralım
Üzerlerine harç malzemesinden sürüp, galeta ununa batırıp tepsiye dizelim
200 derece fırında üzeleri kızarana kadar pişirelim.

8 yorum:

Lezzet Taneleri dedi ki...

Muska böreğiniz süper olmuş çok beğendim..Bloğunuzu beğenerek takip ediyorum.Blogda yeniyim.
Sizi de benim bloğuma mutlaka beklerim.
http://lezzettaneleri.blogspot.com/

Nurşen Aksoy dedi ki...

mIMMM.ÇTIR ÇITIR BİR BÖREK OLMUŞ,ELLERİNİZE SAĞLIK..

muhabbetsofrasi dedi ki...

gerçekten çabuk geçiyor günler..
kıymetli ya o yüzden hemen geçiyor...
Rabbim değer bilenlerden eylesin...



börek leziz gözüküyor
ellerine sağlık canım :)

Unknown dedi ki...

Haklısın çok çabuk geçiyor çok.
Ben çok halsizim ve biraz zorlanıyorum ama Allah kolaylık veriyor.
Ellerine sağlık canım:)

mutfagabuyrun dedi ki...

çıtır çıtır nefis olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım ellerine sağlık..
nefis bir börek fotoğraflarına bayıldımm :)
sevgiler..

Bakır tencerem dedi ki...

börek benim için başlı başına bir menü yeterince doyurucu oluyor.ellerinize sağlık afiyetle..

Unknown dedi ki...

merhabalar fatmacığım
hayırlı ramazanlar
muska böreği ben de çok severim hem pratik hem şık oluyor
afiyet bal olsun

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...