23 Mayıs 2013 Perşembe

ERİKLİ MANTARLI TAVUK SOTE

 
Hayırlı günler diliyorum ,selamlar gönderiyorum ...Nefis bir tavuk yemeği yaptım. Eriğin verdiği lezzet nefis..  Mayhoş ekşimsi tatları çok severim... Bu öyle çok ekşi bir yemek değil  sadece erikler lezet veriyor .Denemeke tereddüt etmeyin derim ALLAH 'a emanet olun hayırlı cumalar...
NOT.Eriği et yemeklerinize ,dolmalarınızın üzerine koyarakta enfes bir lezzet yakalyabilirsiniz.
GEREKLİ OLANLAR
1 kg tavuk kuşbaşı
1orta boy soğan
1 paket kültür mantarı
2 adet yeşil biber
3 adet domates
4 veya 5 tane yeşil erik
karabiber ,kırmızı biber,kimyon ,tuz
3 yemek kaşığı tereyağı
1 çay bardağı zeytinyağı
1 su bardağı su
HAZIRLANIŞI
Etleri yıkayıp tavamıza koyalım üzerine halka doğradığımız soğanları  ince kıydığımız mantarları yağları ve tuzunu koyup suyunu çekene kadarhızlı ateşte  pişirelim.suyunu çekince altını kısıp baharatları ince kıydığımız biber ve domatesleride koyup kapağını kapatıp domates ve biberler ölene kadar domates suyunu çekene kadar pişirelim altını kapatmadan önce 1 bardak suyumuzuda koyup bir iki taşım kaynatıp oçağı kapatalım afiyet olsun





6 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

değişik ve güzel bir yemek olmuş canım.ellerine sağlık.hayırlı cumalar.

Fatma Basaran dedi ki...

Kıııız erik nerden aklına geldi. Hilton otelinin aşçısı gibisin.görüntü süper. Bende deniyim bunu. Eline sağlık. Cuman mübarek olsun.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

mutfağabuyrun teşekkür ederim canım
sanada hayırlı cuma lar sevgiyle kucaklıyorum

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

fatmacım canım sana hemşehrim demek geliyor içimden
beni çok güldürdün ALLAH ta seni güldürsün
teşekkür ediyorum canım sanada hayılı cuma lar
sevgiyle kucaklıyorum

Unknown dedi ki...

Dolmada kullandık ama böyle et yemeğinde denemedim.Nefiss olduğuna eminim.
Ellerine sağlık canım:)

anne eli gibi dedi ki...

eriği bende et yemeklerine çok yakıştırıyorum,çok lezzetli oluyor.eline sağlık nefis bir yemek olmuş...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...