20 Kasım 2012 Salı

KARNABAHAR KIZARTMASI

GEREKLİ OLANLAR:

1 orta boy karnabahar
3 yumurta 
4 yemek kaşığı un 
1 su bardağı yoğurtTuz  isteğe bağlı karabiber kırmızıbiber 

KIZARTMAK İÇİN
 1 su bardağı sıvı yağ 
ÜZERİ İÇİN
1 kase yoğurt 
2 diş sarımsak 
Tuz 

Karnabahar köklerinden kesilerek çiçek gibi çıkarılır, yıkanır, kaynayan tuzlu veyarım limon sıkılmış  suda haşlanır fazla yumuşatılmaz, süzülür biraz soğuduktan sonra diğer tarafta yoğurt yumurta un ve tuz isteğe göre pul biber yada karabiber eklenir iyice çırpılır boza kıvamına gelince haşlanmış karnabaharlar teker teker bu bulamaca batırılıp kızdırılmış sıvı yağda nar gibi kızartılır. Üzerine dövülmüş sarımsak ve tuzla hazırlanan yoğurt dökülerek servis yapılır.

13 yorum:

anne eli gibi dedi ki...

ÇOK SEVERİM,ZAMANI DA GELDİ BOL BOL YAPMAK LAZIM.ELLERİNE SAĞLIK...

mutfagabuyrun dedi ki...

sabah sabah çay içerken nasılda canım çekti.ellerine sağlık canım.afiyet bal olsun.sevgiler.

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım merhabalar:)
nefis oluyor bu kızartma birde mutfağı kokutmasa:)
gülü seven dikenine katlanıyor ne yapalım .)

Hayatın Tatları dedi ki...

bende ilk kez geçen hafta denedim gerçekten güzel oluyor ellerine sağlık ablajım :)

Unknown dedi ki...

Ben bu tabağı böylece alıp masaya konduruvereyim:)
Oğlum da eşim de çok sever karnabahar kızartmasını.
Ellerine sağlık ablacım.
Muhabbetle..

Unknown dedi ki...

fatmacığım özletiyorsun kendini
eline sağlık karnıbaharı çok severiz biz
afiyet bal olsun
sevgiler

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

anneeligibi teşekkür ederim canım sevgiler gönderiyorum:)
Mutfağabuyrun bende teşekkür ediyorum güzel yorumundan dolayı sevgiler:)
Kalpkurabiye haklısın canım yağ kokuyor ama gerçekten çok lezzetli
sevgiler gönderiyorum:)
hayatıntatları sanada afiyet olsun canım teşekkür ediyorum sevgiler canım:)
ZEL teşekkürler canım:)
tombul tarifler ilginden dolayıda ayrıca teşekkürler canım çok tembelim son zamanlarda gerçekten:(
sağol canım benim sevgiyle kucaklıyorum:)

marifet ellerimizde dedi ki...

OO BAYILIRIM BENDE.................ELLERINE SAGLIK CANIM..

Ferkay dedi ki...

Çok güzel görünüyor Fatmacım, ellerine sağlık canım..

pembe kekik dedi ki...

Fatma'cım ara sıra böyle hatırlat kendini. Çok severim karnabahar kızartmasını ellerine sağlık. Sevgiler.

sarımutfak-hande dedi ki...

çok severim hep sodalı kızartırım böylede güzeldir eminim ellerine sağlık

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

marifet ellerimizde...
Feray kaygızız...
pembe kekik...
sarımutfak Hande...
hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum
ALLAHA emanet olun sevgiyle kalın:))

TATESAL dedi ki...

Ohhh etten bile güzel oluyor,ellerine sağlık canım....ben kızartırken sadece yumurta,un,tuz karışımına batırıyordum,yoğurt denemedim...bşr kaç sefer süt ekledim yağ çekmedi...yoğurt fazla yağ çeker diyorlar ama doğru mu?
iyi akşamlar,afiyet olsun sizlere...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...