4 Aralık 2013 Çarşamba

cevizli tuzlu kurabiye



GEREKLİ OLANLAR:
150 gr tereyağı
2 yumurta(birinin beyazı üzerine)
1 çay bardağı sıvı yağ
3 yemek kaşığı yoğurt
tuz
kabartma tozu
gerektiği kadar un
2 su bardağı ceviz
HAZIRLANIŞI:

Yağı eritip yoğurma kabımıza alalım ,sıvıyağı, yumurta, kabartma tozu ve yoğurdu da koyup iyice çırpalım ve azar azar unu ekleyip kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde edelim.hamurdan büyük parçalar koparıp 1cm kalınlığında un serperek açalım. bolca ceviz serip rulo yapalım bir parmak enliliğinde kesip önce yumurtanın beyazına sonra cevize batırıp tepsiye dizelim 200 derece fırında pembeleşene kadar pişirelim











5 yorum:

Fatma Basaran dedi ki...

cevizli şölen gibi olmuş bu kurabiyeler. ellerine sağlık. fotoğraflarına hasta olduğumu söylemişmiydim daha önce:) sevgilerimle

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

teşekkür ediyorum fatma hanımcım
sevgiyle kucaklıyorum

CANBOGAZDAN dedi ki...

degisik bir kurabiye olmus. ceviz deyince aklima hep tatlilar gelir benim. ama cok cazip gorunuyorlar. ellerine saglik canim. bu arada sayfanin bu yeni halini de cok begendim soylemeden gecmeyeyim, sevgiler :)

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

teşekkür ediyorum

Sema'dan Lezzetler dedi ki...

Elinize sağlık Değişik ve çok hoş kurabiye olmuş afiyet olsun

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...