27 Eylül 2013 Cuma

Frambuazlı irmik tatlısı




















 GEREKLİ OLANLAR
 6 su bardağı süt
7 yemek kaşığı irmik
8 yemek kaşığı şeker
1 paket vanilya
1 yemek kaşığı margarin
1 kase frambuaz reçeli
HAIRLANIŞI:
Tencereye sütü irmiği şekeri ve margarini koyup ocağa alıp karıştıralım kaynamaya başlayınca ocağı kısıp 5 dk daha kaynatıp ocaktan  indirelim valinlyayı ekleyip karıştıralım ve kalıbimiza boşaltıp en az 2-3 saat dolapta bekletelim kalıptan çıkarıp frambuaz reçeliyle süsleyelim




6 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

hımmm çok severim canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Banu dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis görünüyor sevgilerimle....

Banu dedi ki...

Merhaba canlarım :) 27 Eylül 11 Ekim 2013 Tarihleri arasında Şımartan Tatlar etkinliği yapmaya karar verdim.
Beni şımartan un helvası ve çikolatalı tatlardır.
Peki ya sizi hangi nefis yiyecek tat şımartır?
Sizleri Şımartan Tatları benimle paylaşmanızı bekliyorum.
Paylaştığınız tarifin linkini bana yorum olarak yazmanız yeterli...
Sevgilerimle
Banu Altun

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım ellerine sağlık..
tatlın harika görünüyor.. ellerin dert görmesin..
mutlu haftalar..

Banu dedi ki...

Fatmacım ellerine sağlık canımmm yani elinin değidiği herşey bir başka nefis görünüyor şimdik hıngele bakarken su döktüm halıya:)))
etkinliğime katıldığın için teşekkür ederim en kısa zamanda bende deneyeceğim sevgileirmle...

Peygamberim İzinden dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel ve pratik anlatmışsın yapasım geldi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...