20 Eylül 2011 Salı

TAVUK KÖFTE

GEREKLİ OLANLAR:
  • 1kg tavuk kıyma (benim evde tavuk göğüs vardı doğrayıcıdan çekip kullandım )
  • yarım demet maydanoz
  • 1 adet orta boy soğan
  • 1 tane yumurta
  • 1 çay bardağı galeta unu
  • 1 çay bardağı sıvı yağ 
  • kekik,karabiber,kırmızıbiber,kimyon,tuz
  • KIZARTMAK İÇİN  2 SU BARDAĞI SIVI YAĞ
HAZIRLANIŞI:
  • Derin bir kaba kıymayı  koyup soğanı rendeleyelim maydanozlarıda çok ince doğrayıp diğer bütün malzemeleri katıp yiyice yoğuralım Hamurdan cevizden büyük parçalar koparıp köftelerimizi şekillendirelim.Tavaya yağı koyup köftelerimizi ağır ateşte içleri iyice pişene kadar kızartalım.

14 yorum:

anneanneninemekleri dedi ki...

Nefis görünüyor fakat alttaki karalahana dolmasına takıldım ben o nasıl bir görüntüdür öyle:)Ellerin dert görmesin,sevgiler

çeşnici Handan dedi ki...

Tavuğun en güzel hallerinden ve çocuklara kolaylık yedirme yolu bu köfteler. Nefis olmuşlar ellerine sağlık.

bırtutamkekik dedi ki...

mmm:))enfesss görünüyorr:)
benim kuzucuklar çok seviyor tavuk etiyle yapılmış her lezzeti:)
ellerinize sağlık..
nefis olmuş...
bende miminiz var kabul buyurusanız...
sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık nefis görünüyor.

Hayatın Tatları dedi ki...

BENDE ÇOCUKLARA YAPSAM NE İYİ OLUR ASLINDA .. ELLERİNE SAĞLIK CANIM

Limon çiçekleri dedi ki...

Tavuk köfteyi hiç denemedim nedense,bizler biraz kırmızı etçiyiz galiba...ama hafif ve sağlıklı ve bir o kadarda lezzetli olduğuna eminim,ellerine sağlık.

mutfagabuyrun dedi ki...

tavuğun hertürlüsünü severim.etten daha hafif geliyor bana.ellerine sağlık canım.çok lezzetli görünüyor.sevgiler.

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Fatma'cığım ellerine sağlık nefiss görünüyor yıllar önce denemiştim bir daha kısmet olmadı artık tekrar deneme zamanı gelmiş:)Sevgiler

Unknown dedi ki...

Bende uzun zaman önce yapmıştım.Niyeyse epeydir yapmadım ama en kısa zamanda yapıp,efiyetle yemeli bu nefiss tavuk köftelerinden..
Ellerine sağlık canım benim.
Öpüyorum.

Adsız dedi ki...

fatmacım sizin gibi bloglara girmek benim icin tehlikeli canım:))))
diyet yapan bu kadın icin ne ızdırap o yüzden girmemem lazım:((((

ellerine saglık ama diyetde görünüyor canım bu köfteler,beyaz et:))))
sevgilerimle canım.

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili fatma, tavuk köfteyi bende sıklıkla yapanlardanım, hazır hiç alıp tüketemeyiz. tek fark ben içine ağırlıklı olarak rende kaşar koyup yapıyorum yani galetayı çok az kullanıyorum zira sert olurlar. görüntü mükemmel. güzel paylaşımlarda buluşmak üzere sevgiyle kal.

pembe kekik dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor.Ellerine sağlık.Sevgiler:)

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

birde ketcup la yiyeceksin bunu yaninda patates kizartmasi hmmmm nefis nefis :) ellerine saglik canim harika bayilirim...

marifet ellerimizde dedi ki...

fatmacım bende bayılırım bu köfteyeeee. senın elınden ayrı guzel olmustur..ellerıne saglık

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...