13 Haziran 2011 Pazartesi

BÖĞÜRTLEN JÖLELİ EV YAPIMI PUDİNG

Arkadaşlar iyi akşamlar diliyorum  sağlıklı mutlu günler herkese ... Diyorum ama malesef çok kişi hasta.:(
Bu aralar dostlarımın çoğu hastalıkla uğraşıyorlarmış çok üzüldüm herkese çok geçmiş olsun inşallah çabuk atlatırsınız da aramıza dönersiniz:))
Arkadaşlar geçen hafta bende oğlumda bu gripmidir nedir bilmiyorum her neyse yakalandık bu hastalığa ama inanın ADAÇAYI ve IHLAMURLA 3günde atlattık herkese tavsiye ederim demleyip  sıcak soğuk demeden bol bol içtik ve en önemlisi yatmadan önce dişleri fırçalayıp adaçayıyla gargara yapıp yattık çok iyi geldi şidetle tavsiye ediyorum :)))
Ev yapımı jöleli puding imin tarifini vereyim
GEREKLİ OLANLAR:
PUDİNG  İÇİN:(küçük kek kalıbına hazırladım)
4 su bardağı süt
3 yemek kaşığı un tepeleme dolu
1 yemek kaşığı nişasta
1 yumurta
8 yemek kaşığı şeker
1 yemek kaşığı margarin
vanilya veya istediğiniz aromayı kullana bilirsiniz(vanilya yı en son katınız)
JÖLE İÇİN
2 su bardağı su
2 yemek kaşığı nişasta
3,4 yemek kaşığı böğürtlen
yarım çay bardağı şeker
HAZIRLANIŞI:
tencereye puding malzemelerinin hepsini koyup karıştıralım
ocağın altını yakıp karıştırak pişirelim
kaynadıktan sonra 3,4 dk daha kaynatıp ocaktan alalım  soğumaya bırakalım
diğer taraftan jölemizi hazırlayalım. Tencereye jöle malzemelerini koyup karıştırarak pişirelim
kalıbımızın dibine jölenin çoğunu koyup birazını ayıralım  . soğuyunca pudingi üzerine boşaltalım biraz dolapta bekletip kalan jöleyide üzerine serelim 5,6 saat dolapta bekletip servis edelim

18 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

yaz için harika bir tatlı olmuş canım.sunumda çok şık olmuş.ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık çok şık olmuş.tam yaz tatlısı.

aymuca:) dedi ki...

Sutlu tatlıları oldum olası daha bı sevmisimdir.nefis gorunuyor paylaşımlarınız çok hoş.ellerinize saglik.bende beklerim.:)

Gülcan dedi ki...

harika görünüyor ellerinize sağlık.hayırlı akşamlar.

canimçektipişirdim dedi ki...

cnm ellerine sağlık süper olmuş bi dilim olsa ne iyi olur:))

yeşim dedi ki...

canım benim yorumun için çok sağol .sorma önce kızım ardından ben şimdide eşim...hala kaç gündür bir türlü düzelemedim nasıl şiddetli bir öksürük hiç böyle olmamıştım bu yaşıma kadar...kızımında bademcikleri feci şiş zaten hep şiş alınması lazım da ben çekiniyorum tedirgin oluyorum.dediğin gibi salgın var dikkat etmek lazım.sana geçmiş olsun canım benim aman dikkat edin kendinize Rabbim cümlemizi korusun şifa versin herbirimize..puding nefis görünüyor ellerine sağlık.ateşten içim yanıyor zaten olsa şimdi yerdim ne güzel olurdu.....öpüyorum canım.sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Ellerinize saglik, yaz icin en güzel tatli bu bence,,, Afiyetler olsun tüm yiyenlere... Sevgilerimle,

yemekbiraşk dedi ki...

eline sağlık canım nefis gözüküyor.. nefis:)
sevgilerimle..

Disalce dedi ki...

görüntüsü çok güzel..ellerine sağlık...

hasatalara Allah'ımdan acil şifalar diliyorum.

Güloanne mutfakta dedi ki...

Ellerinize sağlık arkadaşım nefis görünüyor tadıda bir o kadar güzeldir eminim

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık enfes olmuş sevgiler.

pembe kekik dedi ki...

Nefis görünüyor.Elinize sağlık.

Adsız dedi ki...

gecenin şu kör saatinde gözüm dönmüş salata yemişim, o da yetmez gibi sayfana gelmişim ve......

Allah ım olamaz böyle bişey:)

CANBOGAZDAN dedi ki...

Jolenin de ev yapimi olmasi cok hosuma gitti, ellerine saglik canim cok guzel gorunuyor :)

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Hem ev yapımı,hem böğütlenli daha ne olsun.Nefis görünüyor.
Sevgilerimle...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

NEFİS OLMUŞ:))YANINDA DONDURMA NE GÜZEL OLUR:) ŞİFA OLSUN İNŞALLAH

Unknown dedi ki...

Oyyy akan sosuna bayıldııım.
Ellerine sağlık canım.

Kandilin mübarek olsun.
Öpüyorum.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Merhaba Fatmacığım, hoşbuldum diyelim :) Ama gerçekten hoşbuldum, böğürtlenli pudingi çoook hoş buldum, ellerine sağlık, sevgiler...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...